23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    IAa

iTunes 6.0.4.2

Iemand iets nieuws ontdekt?
    Ik zo op ’t eerste gezicht niet…

Bijdrager
    kontheur

we zitten al bij 6.0.4.3 hoor. In 6.0.4.2 is toch de ministore toegevoegd? Kun je rechtonder naast je equalizer instellen.

Bijdrager
    IAa
    ”kontheur”

we zitten al bij 6.0.4.3 hoor. In 6.0.4.2 is toch de ministore toegevoegd? Kun je rechtonder naast je equalizer instellen.

Kreeg net een melding van iTunes over een update. Hij linkte naar de Apple site daar downloade ik versie 6.0.4.2.

Ik werk trouwens op Windows, maybe zit ’t daarin.

Bijdrager
    Orson

6.0.4 (3) is het momenteel :)

Bijdrager
    IAa
    ”Orson”

Ook voor windows?
    Ik heb ‘m net (half uur geleden) van de Apple site afgehaalt en hij geeft toch echt versie 6.0.4.2 aan.

Bijdrager
    HSL

we zitten hier op een macosx forum, dus als je het over windows hebt is het wel handig dit erbij te vermelden:P

Bijdrager
    IAa
    ”HS-L”

we zitten hier op een macosx forum, dus als je het over windows hebt is het wel handig dit erbij te vermelden:P

Nee we zitten op ’t iPod & iTunes forum.

Bijdrager
    mollie319

we zitten toch op het

MacOSX.nl iPod & iTunes forum

niks wind-doos of Mickeysoft.
    als het niet werkt, even machine rebooten
    anders registry cleanen.
    als dit ook niet helpt, opnieuwe installeren,
    dan gaat het meestal beter :evil:

Bijdrager
    IAa
    ”mollie319″

we zitten toch op het

MacOSX.nl iPod & iTunes forum

niks wind-doos of Mickeysoft.
    als het niet werkt, even machine rebooten
    anders registry cleanen.
    als dit ook niet helpt, opnieuwe installeren,
    dan gaat het meestal beter :evil:

Heb ik gezecht dat ’t niet werkt dan??

Dit slaat echt nergens op dat ik (als ik een probleem zou hebben) NIET geholpen wordt omdat jullie (Mac gebruikers) zo principieel zijn. Kijk als ik op ’t videobewerkings forum een WinDOWS probleem plant kan ik ’t me voorstellen. Er zijn zat mensen met iTunes en een iPod die WinDOWS draaien. Als Apple die iPod nooit compatible had gemaakt voor WinDOWS was ’t waarschijnlijk nooit zo groot geworden.

’t Is lichtelijk off-topic maar je begon er zelf mee

Bijdrager
    mollie319

dat snap ik ook
    alleen hoe kun je nou in godsnaam iets (serieus) verwachten op zo’n vraag van jouw?
    wij kunnen die software niet installeren op een Mac
    maar je wilt wel antwoord
    beetje raar of niet?

ik ga toch ook niet vragen op een windows-adobe forum wat de verschillen zijn van
    adobe photoshop elements versie 3 en versie 4
    en dan later erbij vermelden dat het om de Mac versie gaat.

Marcel
    ps ik ben ook happy met mijn M$ Wind-os pc. zie ik elke keer weer, hoe het niet moet.

Bijdrager
    Zekestarr

Jeetje, wat een onaardige reacties zeg, als je hem niet kunt helpen kun je toch ook gewoon niet reageren?

Anyway, ik heb zowel windows als osx en alleen bij die eerste is er – zoals het nu lijkt – sprake van een update. Ik kan nog geen enkele verandering ontdekking dus het zal waarschijnlijk iets te maken hebben met wat kleine wijzigingen die hopelijk de snelheid op windows een beetje moeten gaan vergroten. Is op Tweakers ook nog niets over voorbij gekomen, wat doorgaans toch wel gebeurt bij relevante updates van iTunes.

Bijdrager
    IAa
    ”mollie319″

dat snap ik ook
    alleen hoe kun je nou in godsnaam iets (serieus) verwachten op zo’n vraag van jouw?
    beetje raar of niet?

ik ga toch ook niet vragen op een windows-adobe forum wat de verschillen zijn van

Marcel
    ps ik ben ook happy met mijn M$ Wind-os pc. zie ik elke keer weer, hoe het niet moet.

Hoezo specifiek MIJN vraag?
    En er zijn zat mensne die een WinDOWS hebben, en die wel een normale reactie kunnen plaatsen.
    Die vergelijking die je maakt slaat echt helemaal nergens op. iPod’s en iTunes draaien ook op WinDOWS, dus is deze vraag helemaal niet zo misplaatst.

En ik ben een mens en mensen maken weleens een foutje (het later bij vertellen dat ’t om WinDOWS ging).

”Zekestarr”

Jeetje, wat een onaardige reacties zeg, als je hem niet kunt helpen kun je toch ook gewoon niet reageren?

Anyway, ik heb zowel windows als osx en alleen bij die eerste is er – zoals het nu lijkt – sprake van een update. Ik kan nog geen enkele verandering ontdekking dus het zal waarschijnlijk iets te maken hebben met wat kleine wijzigingen die hopelijk de snelheid op windows een beetje moeten gaan vergroten. Is op Tweakers ook nog niets over voorbij gekomen, wat doorgaans toch wel gebeurt bij relevante updates van iTunes.

Blijkbaar zijn er nog wel mensen die normale reacties kunnen plaatsen.

Thanks.

Bijdrager
    Raikkonen
    ”mollie319″

dat snap ik ook
    beetje raar of niet?

Marcel

Dit slaat dus echt helemaal nergens op.

Om te beginnen lijkt het me logisch dat Apple de zelfde versie voor PC en Mac uitbrengt (om het bij photoshop te houden CS is toch ook niet de PC versie en CS2 de MAC versie!).
    2. Dit is dan wel een MacosX forum je zit nu in het iPod- iTunes subforum en die is niet systeem afhankelijk, sterker nog ik durf te wedden dat driekwart van de iPod bezitters op een PC werkt. betekend dat dat zij hier niet mogen komen? Je kunt het ook overdrijven daar ben ik het mee eens, om b.v. zo’n topic te openen vind ik niet echt passen op dit forum maar ja, je hoeft niet altijd iets te zeggen soms is het beter om iets voor je zelf te houden!
    3. verder verdoe ik mijn tijd hier niet mee.

”IAa”

Iemand iets nieuws ontdekt?
    Ik zo op ’t eerste gezicht niet…

volgens mij is er idd niet echt veel verander (op de PC EN Mac)

Bijdrager
    moodjoo
    ”IAa”
    ”Orson”

Ook voor windows?
    Ik heb ‘m net (half uur geleden) van de Apple site afgehaalt en hij geeft toch echt versie 6.0.4.2 aan.

Ook voor Windows, zie ook: http://www.apple.com/support/downloads/itunes604.html. Zoals je ziet is Apple zelf heel vaag over de verbeteringen. De Mac-versie verbeterde de stabiliteit van Front Row…

Bijdrager
    wjgmspeedy
    ”IAa”
    ”HS-L”

Nee we zitten op ’t iPod & iTunes forum.

En dat iPod en iTunes forum is onderdeel van het Macosx forum. Je mag hier best een vraag stellen over iTunes voor Windows, maar wat HS-L zegt is dat het wel handig is om erbij te zetten dat je op een PC werkt. Dat kunnen we namelijk ook niet ruiken. Mac is hier de standaard, en als je op Windows werkt, meld je dat even.
    Verder zullen er voornamelijk bugfixes in de update zitten. Daar zal de gemiddelde gebruiker niks van merken. En de bugfixes zullen op een PC anders zijn dan voor de Mac.

Bijdrager
    jay.eye.em

@ Mollie319 & IAa:

De een zegt dit, de ander dat. Als jullie elkaar zo voor de poten willen lopen zou ik hier eens typen: “Forum voor het maken voor ruzie, voor het discussieren wie er gelijk heeft, en wie de stomste vragen kan stellen.” Resultaten: 0. Niemand is zo verschrikkelijk [size=18:60d78181ec]dom[/size:60d78181ec] om zo’n forum te openen; omdat iedereen die het ook maar met een ding oneens is, daar geen posts over gaat schrijven.

Bijdrager
    itachi

@ Mollie319 & IAa:

De een zegt dit, de ander dat. Als jullie elkaar zo voor de poten willen lopen zou ik hier eens typen: “Forum voor het maken voor ruzie, voor het discussieren wie er gelijk heeft, en wie de stomste vragen kan stellen.” Resultaten: 0. Niemand is zo verschrikkelijk dom om zo’n forum te openen; omdat iedereen die het ook maar met een ding oneens is, daar geen posts over gaat schrijven.

?
    wat wil je zeggen?
    ?

discussie is het bestaan van een forum….

Bijdrager
    Nietzman

Christ, alsof er nog niet genoeg infantiele manieren waren om WinDOWS te schrijven. :cry: .

Bijdrager
    jay.eye.em

?
    wat wil je zeggen
    ?

Ik had het duidelijker moeten schrijven; maar ik bedoel hiermee, dat de discussie totaal niet gaat over het feit dat ze het met elkaar oneens zijn over waar Mac en de andere Dos-Doos patienten hun posts kunnen zetten. Zonder dat ze daarbij hoeven te vermelden of ze Windhoos of Mac draaien :finderoud:

Bijdrager
    Raikkonen
    ”iCore”

?
    wat wil je zeggen
    ?

Ik had het duidelijker moeten schrijven; maar ik bedoel hiermee, dat de discussie totaal niet gaat over het feit dat ze het met elkaar oneens zijn over waar Mac en de andere Dos-Doos patienten hun posts kunnen zetten. Zonder dat ze daarbij hoeven te vermelden of ze Windhoos of Mac draaien :finderoud:

Volgens mij was het ook niet de bedoeling van IAa om daar

dat de discussie totaal niet gaat over het feit dat ze het met elkaar oneens zijn over waar Mac en de andere Dos-Doos patienten hun posts kunnen zetten

een topic voor/over te openen, hij was gewoon benieuwd of iemand wist wat er anders is aan de nieuwe iTunes. De manier waarop mollie319 daarop reageerde was totaal onrelevant en buiten proporties!

Bijdrager
    IAa
    ”Raikkonen”

Volgens mij was het ook niet de bedoeling van IAa om daar een topic voor/over te openen, hij was gewoon benieuwd of iemand wist wat er anders is aan de nieuwe iTunes. De manier waarop mollie319 daarop reageerde was totaal onrelevant en buiten proporties!

Idd, sommige begrijpen ‘t. Thanks

Vind ’t jammer dat je hier gelijk aangevallen wordt (Dit is al de tweede keer)
    Wat mij betreft kan er een slot op dit topic. (Mod?)

Bijdrager
    jay.eye.em

Tjah, ik vond de reacties van beide een beetje uit de hand lopen; al dat gekibbel hoeven ze niet op het forum te posten :|. Hadden ze best onderling uit kunnen “vechten.”

Bijdrager
    IAa
    ”iCore”

Tjah, ik vond de reacties van beide een beetje uit de hand lopen; al dat gekibbel hoeven ze niet op het forum te posten :|. Hadden ze best onderling uit kunnen “vechten.”

Idd, vandaar het slot.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.