6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Ray

itunes 6 bibliotheek in itunes 7 kopieren, kan dat?

Onlangs wilde ik bij mijn broer mijn iTunes verzameling kopieren. Alleen, ik heb voor de zekerheid mijn eigen itunes versie nog niet geupdate naar iTunes7. Dit uiteraard om de problemen van de nieuwe versie even af te wachten. Helaas heeft mijn broer wel al zijn iTunes naar 7 getilt.

Maar… Is het nu wel mogelijk om mijn complete iTunes 6 database naar zijn iTunes7 map te kopieren?
    Zal iTunes dan de structuur gewoon veranderen naar itunes 7 , net zolas een update of is de verwachting dat er toch gekke dingen gebeuren.

Uiteraard is dit een backup van mijn muziek maar ik wil de mac van mijn broer niet
    verzieken. Uiteraard zal ik ook backups maken van de muziek van mijn broer voordat ik aan het kopieren sla …

Ray

Bijdrager
    passenger

ja

Bijdrager
    Ray

ah…

da’s kort en duidelijk.

Bijdrager
    Ray

Nog even voor de duidelijkheid…

Ik bedoel dus de complete itunes map inclusief database en muziek. Het is mijn bedoeling dat hij mijn
    playlists ook allemaal meekrijgt…

Bijdrager
    Xigh

De structuur van alles is in iTunes 6 en 7 hetzelfde. Dus je kunt gewoon alles van 6 kopieren naar 7 zonder dat je ook maar een foutmelding krijgt.

Bijdrager
    PietjePuk

Dat ben ik toch niet zo zeker, als je terug wou van 7 naar 6 dan moest je de oude database bestanden van iTunes 6 ook nog hebben, anders werkte het niet. Dus moet er blijkbaar toch een verschil op zitten.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.