4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Hain

itunes

Hallo,

Vraagje over itunes nummers. Heb ze aangeschaft via itunes store. Staan keurig op een aparte map opgeslagen. Nou wil ik deze nummers gaan BRANDEN. Is dit mogelijk ondanks dat ze beveiligd zijn?

MvG,

Bijdrager
    All-Father

Ja

Bijdrager
    Yaris

Natuurlijk. Zoek in iTunes Help op branden.

Bijdrager
    LEXY

En graag volgende keer een betere omschrijving in je titel… :sick:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    B-Mac

iTunes 5?

In iLife ’05 moeten we het sinds eind januari doen met iTunes 4.7.1, niet de allersterkste versie die er ooit gebouwd is van iTunes… we wachten dus met z’n allen op Tiger voor iTunes 5. Daar zal-ie vast inzitten. Als lokkertje…

Nu lees ik tot mijn grote verbazing dat iTunes 5 noch in iLife ’05 noch in Tiger zit… we moeten het ook in Tiger doen met versie 4.7.1.

Waar blijft iTunes 5?

Bijdrager
    Paetor

Wat is precies het probleem met itunes? Het is gratis en ik vind het prima werken. Ik zie geen reden tot ongerief?

Bijdrager
    Ross

Als zou die in tiger zitten, zou het nog geen lokkertje kunnen zijn, omdat die gratis te downloaden is. Werkt overigens prima.

Bijdrager
    ivan.roos

Volgens mij heb je te veel vrije tijd…stop nu met zeuren! :P

Bijdrager
    KarelWillem

Wat is er dan mis met 4.7.1? Ik heb nog niks vreemds of vervelends kunnen ontdekken.

Bijdrager
    lowfi

4.7.1 is tergend traag

1.5ghz 1gb ram 25.000 files afentoe zo elendig gedoe hier. terwijl de files op een firewire 800 drive staan :/

snelheid moet dus minimaal 2 stappen omhoog:)

Bijdrager
    MNM

Okee, behalve dat ie voor sommige sneller moet,, is er voor de rest toch niet echt reden tot klagen meen ik.

Bijdrager
    Ja Rune
    ”Low-Fi”

4.7.1 is tergend traag

1.5ghz 1gb ram 25.000 files afentoe zo elendig gedoe hier. terwijl de files op een firewire 800 drive staan :/

ligt mss aan de zoeksnelheid van je firewire drive. Met 4000 files (is wel een pak minder, i know) en mijn maxtor gaat het razendsnel. Tenzij hij in sleep mode staat natuurlijk, dan duurt het enkele seconden

Bijdrager
    B-Mac

Afgezien van wat er wél en niet mis is met 4.7.1 (naar mijn idee lees je regelmatig dat vooral in combinatie met een iPod het een en ander wel eens mis gaat…) is toch mijn vraag wanneer iTunes 5 uitkomt…

Alle applicaties uit iLife ’05 zijn versie 5, behalve iTunes. Zou je verwachten dat Apple iets spannends in petto heeft m.b.t. tot Tiger en iTunes. Niet, dus…

Bijdrager
    macpro
    ”Bas

Alle applicaties uit iLife ’05 zijn versie 5, behalve iTunes. Zou je verwachten dat Apple iets spannends in petto heeft m.b.t. tot Tiger en iTunes. Niet, dus…

Niet de combinatie Tiger en iTunes.
    Maar iTunes 5 zal zeker een flinke stap vooruit zijn.
    Ben alleen benieuwd wat Steve voor ons in petto heeft.

Bijdrager
    PHPeter

Ik ben er ook benieuwd naar…

Bijdrager
    Granny Smith

wat is er mis met iTunes 4.7.x???

wel… ik zou heel graag aacplus ondersteuning zien in versie 4.8 (of 5)… ook het groepen van playlist lijkt me leuk… das al (tot nu toe ;))

Bijdrager
    iJezz

Lijkt me dat er eerder een iTunes 4.8 komt : met een meer aanpasbare UI . Ik vind die lange lijst van iTunes een beetje vervelend worden ..ja je hebt het zoeken maar de mogelijkheid om meer bibliotheken te hebben lijkt mij wel handig..

Bijdrager
    hansenonline

dat je nog steeds niet met een sleep beweging met je muis meerdere nummers kan selecteren vind ik nog steeds een gemis in itunes. hoop dan ook dat in de volgende uitgave van itunes dit wel mogelijk zal zijn.

daan.

Bijdrager
    lowfi
    ”Ja
    ”Low-Fi”

4.7.1 is tergend traag

ligt mss aan de zoeksnelheid van je firewire drive. Met 4000 files (is wel een pak minder, i know) en mijn maxtor gaat het razendsnel. Tenzij hij in sleep mode staat natuurlijk, dan duurt het enkele seconden

het is een lacie big disk extreme :/ snelste externe harddisk die er te krijgen is volgens mij. 90mbs doorvoer bij fw800 en hij gaat nooit in standby.

denk dat het meer te maken heeft met de brakke xml db van itunes.

bovendien is 4000 files een cookie natuurlijk;)

Bijdrager
    Beathoven

De volgende grote update van iTunes zal waarschijnlijk te maken hebben met de mogelijkheid om muziek te mixen. Apple heeft daar een jaar geleden namelijk al eens een GUI patent op aangevraagd, deze heeft hier volgens mij ook de frontpage gehaald (of was het misschien op Tweakers.net).

Daar hebben we al een tijd niks meer van gehoord. Het zou prima aansluiten op het gebruiken van iTunes icm Garageband, logic en noem maar op.

Bijdrager
    silees

als muziekspeler is itunes toch bedoelt.
    als je wil dj-en is het leuk als die optie erop zit maar er zijn eerst nog wel wat dingen die verbetert kunnen worden aan de ‘gewone’ muziekspeler.
    smartplaylist is superfijn
    maar ik zou mijn playlists graag in mappen kunnen doen. het raakt nogal vol daar.
    een ‘label’ indicatie als viewoptie, en dan zijn er nog wat dingen al gezegd hier.

Bijdrager
    MacMike1970

Lijkt mij leuk als de nieuwe versie automatisch de albumcovers laat zien.

Bijdrager
    liudger

Ask de DJ http://www.wildbits.com/askthedj/
    Als ze dat programmaatje nou in itunes verwerken zou het vet zijn voor feestjes die net geen budget of persoon over hebben om te draaien.

Bijdrager
    Jpunt

het enige wat ik best wel mis in iTunes is het automatisch opzoeken van albumart! Dus niet via clutter of synergy (dus amazon) maar gewoon lekker direct in iTunes… (wel met bevestiging graag :))

verder laat ik me graag verrassen natuurlijk! Daar is apple voor:)

Bijdrager
    Kjelle_ve

idd, beetje meer de (Qua gemak en comp) meer de Media player X kant uit gaan. Die toont da wel auto.

En visualisateis mogen ook beetje mooier zijn !

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.