9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    CalmCruiser

iTunes 4.8 komt binnen twee weken

iTunes 4.8

Apple is also wrapping up development of iTunes 4.8, an incremental update to its music jukebox software. The update will not add any significant new features, sources said, but will improve security with the iTunes Music Store and include other minor fixes. iTunes 4.8 is expected to be released within the next two weeks for Mac and Windows, and may discontinue support for Mac OS X 10.1.5 Puma. Mac OS X 10.4 Tiger, which will be released April 29, includes an identical version of the current iTunes 4.7.1 software

Bron: Thinksecret.com. :apple:

Bijdrager
    Buzz

Als er alleen maar minor fixes en security dingen inzitten dan wordt het toch gewoon iTunes 4.7.2?

Bijdrager
    zero200
    ”Buzz_D”

Als er alleen maar minor fixes en security dingen inzitten dan wordt het toch gewoon iTunes 4.7.2?

als je elke keer dat gaat doen krijg je na een tijd itunes versie: 4.9.2.43.1.763.123-234.314.2nd-build

Bijdrager
    Buzz

Het uit drie cijfers bestaande versienummer is heel normaal. Het eerste getal wordt opgehoogd bij grote nieuwe features, het tweede bij kleinere nieuwe features, en het derde bij bug fixes. Wordt een van de twee eerste cijfers opgehoogd, dan gaan de latere weer netjes op nul.

Ik mag toch hopen dat Apple dit jaar nog wel met iets meer innovatie komt op het gebied van iTunes en iPod. Waar blijft iTunes 5.0 met support voor uitgebreide liner notes, album art en song teksten bijvoorbeeld?

Bijdrager
    Kj3LL

zitten dr nou veel veranderingen in>?
    :innocent:

Bijdrager
    vishaakje
    ”zero200″
    ”Buzz_D”

als je elke keer dat gaat doen krijg je na een tijd itunes versie: 4.9.2.43.1.763.123-234.314.2nd-build

Hoezo? Je os doet het toch ook?
    van 10.2.x naar 10.3.x en nu op naar 10.4.0

Bijdrager
    Robert de Groot
    ”CalmCruiser”

Mac OS X 10.1.5 Puma.

Tjongejonge waar is dat goed voor. Puma huppelt heerlijk op mijn schelpje en Puma is niet eens ouder dan XP. Windows brengt nog wekelijks updates voor XP uit …. :?

Bijdrager
    iPod Jimmy

Ja ik hoop dat er mooie veranderingen in zitten vindt het nu wel goed maar het kan toch nog wel leuk met extraatjes:P en BTW JewelCase is een tip voor iedereen als je een heel album hebt dan zet hij dat automatisch op de achterkant en plaatje erbij. GENIAAL dus zoek je nog wat leuke dingen voor iTunmes ga dan naar deze link!!!! en hij draait ook nog rond!

Bijdrager
    windowsinthewindow

ben eerder benieuwd naar 5.0
    maar is mijn windows-tijd dat ik uitkeek naar WMP10, en dan achteraf gezien 100% voor iTunes ging… Zelfde voor SP2 (niet-switchers, lees build 0.1.2.3.4.5.6.7.8.9.0.1.2 met vanvoor SP…)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.