5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Col

iTunes

Iemand een idee?
    Een film die ik een tijdje geleden heb aangekocht via iTunes staat wél bij m’n aankopen op m’n account maar op de pagina van de film zelf in de iTunes store staat hij wel nog te koop voor mij. Terwijl bij al m’n andere aangekochte films ‘Gedownload’ staat, staat er bij deze film €7,99.
    Moet ik nu opnieuw betalen om hem te mogen zien?

Prettig oud en nieuw voorts!

Moderator
    Night

En je weet zeker dat die film niet (per ongeluk) met een ander account is aangekocht?

Bijdrager
    McPim

Zie ‘Een film of tv-programma opnieuw downloaden‘ en dan iets verder ‘Op een Mac of pc‘ op ongeveer 1/3 van boven op deze pagina:

https://support.apple.com/nl-nl/HT201272

Als het gekocht is moet je het opnieuw kunnen downloaden zonder te betalen.

Bijdrager
    Col

@night,
    Nee, hij staat bij m’n aankopen. Ik heb gewisseld naar mijn ander account en daar staat hij dan niet bij mijn aankopen, wat normaal is.

@mcpim,
    Had ik gedaan. Op elke manier zegt iTunes dat ik de film heb aangeschaft en ik heb gisteren ontdekt dat ik hem ook kan bekijken zonder opnieuw te betalen. Maar wat raar is: bij ál mijn andere aangekochte films staat er in iTunes ‘Gedownload’ en bij deze film ‘€7,99’

Moderator
    Night

Dus Apple heeft zich ergens in een bitje vergist, maar overal staat verder dat je de film al hebt aangekocht. Ik zou me er dan verder niet zo’n zorgen over maken. Wil je tóch dat alles 100% tip-top in orde is, neem dan contact op met de Apple klantenservice en vraag of ze het willen corrigeren.:-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.