7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Hain

itunes

Hallo,

Heb een vraag over itunes. Heb nooit nummers gekocht van artiesten wat ik al zo graag wilde bestellen. Nu komt het. Heb geen creditcard dus wie o wie kan mij uitleggen hoe ik dit moet afrekenen als ik wat koopt via itunes store? Volgens mij kosten ze 0,99 p/st.

MvG,

Hain

Bijdrager
    1973

Je voor Click and Buy aanmelden, wordt het automatisch van je (post)bankrekening afgeschreven.

Bijdrager
    Nikita

Jep, dat heb ik ook gedaan (heb ook geen CC). Het kost verder niks, maar let wel even op dat ze redelijk snel het bedrag van je rekening afschrijven dus zorg voor voldoende saldo. Als C&B het bedrag niet kan innen, rekenen ze gelijk iets van 12 euro extra kosten!

Bijdrager
    Hain

Many thanks…Heren:)

Ik ga mij direct aanmelden.

MvG,

Bijdrager
    bekhof

Ik wil daar nog aan toevoegen: ik heb (uit principe) ook geen creditcard, zat in het begin dus ook te hannessen met de vraag zomaar persoonlijke gegevens uit te wisselen (Click & Buy). Heb uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt en… het werkt perfect zo!

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de status, je aankopen, bedragen die afgeschreven gaan worden… volgens mij doen ze dit trouwens 1 x per maand, maar ik kan hier mis zitten. Heb nog nooit (nou ja, sinds ca. 2 jaar dan) hier één probleem mee gehad. Echt waar: gewoon goed geregeld zo!

Bijdrager
    FlyingSeal

Volgens mij heeft bekhof gelijk, 1x in de maand worden je aankopen van je rekening afgeschreven en niet meteen, zoals eerder hierboven werd beweerd. Dan zou het namelijk meer een iDeal achtig systeem zijn.

Inactief
    Anoniem
    ”FlyingSeal”

Volgens mij heeft bekhof gelijk, 1x in de maand worden je aankopen van je rekening afgeschreven en niet meteen

Lijkt mij ook, ook al heb ik hier geen ervaring mee. Minder transacties is natuurlijk ook goedkoper.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.