13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    maccnl

iTunes 4 Windows (NT)

Op m’n werk gebruik ik een PC met Windows NT geïnstalleerd. Ik zit al een week of wat te smachten naar iTunes 4 Windows, blijkt het niet voor NT geschikt te zijn!! Is Windows 2000 niet bijna hetzelfde als Windows NT, maar dan anders!? (?)

Is er geen trucje om iTunes toch aan de praat te krijgen???

Bijdrager
    makelthedevil

Windows 2000 is net als NT bedoeld voor zakelijk gebruik.Je kunt het vergelijken met Windows 98 en Windows Me.Ik ga ervanuit dat als je de systeembeheerders eens aardig aankijkt dat ze er dan gerust Win 2000 opzetten,omdat het voor het netwerk niks uitmaakt.

Bijdrager
    maccnl

Ik denk niet dat dat handig is. Ik ben software ontwikkelaar en wil m’n systeem zoveel mogelijk identiek aan dat van de gebruikers houden…

Bijdrager
    makelthedevil

Dan geef ik je weinig kans.Backwards combitable kennen ze nog wel bij microsoft,maar forward zeker nooit,waarschijnlijk mis je net 1 dlletje of krijg je een flauwe popup dat het niet gemaakt is voor jouw besturingssysteem.Ik ga er overigens wel vanuit dat in de dichte toekomst jullie netwerk zal worden geupdated zal worden naar 2000,omdat NT vergelijkbaar is met Windows 95,en uit 1996 komt

Bijdrager
    maccnl

We zijn met XP bezig, maar je weet (misschien) hoe dat gaat…onderzoeken, testen, bla, etc. Voordat dat uitgerold wordt zijn we weer een paar maanden verder…

Bijdrager
    Ruben
    ”makelthedevil”

…omdat NT vergelijkbaar is met Windows 95,en uit 1996 komt