26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:

Bijdrager
    Jan-Willem

itunes 3.0.1

Net nu ik X geupdated heb is er ook een iTunes update beschikbaar!!!!:lol: :D

Bijdrager
    RemiroQuai

De kerstcadeautjes blijven maar komen:D

Iemand al verbetering waargenomen?

Bijdrager
    mailking

oh ¿

gelijk ff kijken….

Bijdrager
    MacMickey

Eeuh sorry hoor maar volgens mij was deze update bij de update van 10.2.2 al beschikbaar…ik heb um in ieder geval al minstens 2 weken??

Bijdrager
    Jan-Willem

Raar, want ik zag hem niet toen ik 10.2.3 installeerden (ook niet bij de ipod update)

Bijdrager
    mailking

inderdaad….¿ maar nu is i ook al 3.0.1 ¿ en de update is ook 3.0.1 ¿ hoe kan dat¿

Bijdrager
    Jan-Willem

ik ging net bij een amder mac kijken, waar ik alleen nog het systeem had upgedate. en daar is itunes wel 3.0.1 maar ik kan wel de update installeren..
    heel erg raar. :roll:

Bijdrager
    michelvdb

Dit is een bug.:shock:

Bijdrager
    Jan-Willem

het maakt toch niets kapot:?: :?: :?: :?: :?:

Bijdrager
    Torz

nee een gewone BUG.

Bijdrager
    ckuijjer

precies een bug, ik had hem ook geinstalleerd, na 10.2.3 gekeken of er updates waren, de iTunes 3.0.1 geinstalleerd, reboot, weer gekeken en daar was hij weer (dit nog maar eens een keer gedaan en bleef gebeuren). Overigens geeft softwareupdate starten in de Terminal aan dat het systeem up-to-date is (dus ligt te fout misschien in de Programmatuur-update van Systeemvoorkeuren?)

Bijdrager
    ckuijjer

en om eens een wilde gok te nemen waarom iTunes 3.0.1 overnieuw geinstalleerd moet worden: sinds 10.2.3 zijn de widgets die iCal, iSync, QuickTime etc gebruiken veranderd (eerste verandering die me opviel zijn de vergroot, minimaliseer en sluit knoppen linksboven die liggen nu wat dieper). Alleen in iTunes worden nog de oude widgets gebruikt. Ik denk dus dat iTunes geupdate moet worden dat ook de widgets daar goed werken, dat Programmatuur-update weet wat voor nieuwe er moet komen, maar dat die nog niet op de server staat

Bijdrager
    nankovic

die dieperliggende knopjes zijn wel een verfraaing!

Bijdrager
    michelvdb

Uit gelijkaardige berichten bij Leon MacFreak blijkt dat dit voorkomt bij wie OS X in het Nederlands draait. De engelstalige OS X zou dit niet hebben.

Bijdrager
    MacAttack

heeft de update van iTunes ook zo’n platgedrukt verkeerslicht? Hmmmm dan heeft die update toch nog een waarde want alle metal-look-apps hebben dit nu behalve iTunes (als die niet is upgedate)

Bijdrager
    mailking

Neen…. iTunes heeft het niet, en QuickTime Player ook niet….

Bijdrager
    ckuijjer

n. ik nam alleen aan dat hiervoor de update voor bedoeld was, overigens heeft QuickTime ook nog de oude widgets

Bijdrager
    justi

QuickTime heeft bij mij na de 10.2.3 update nog “gewone” widgets… ???
    Heeft iemand anders hier nog wat bijzonders over?
    Het ziet er anders uit met die Pillow Emboss buttons maar om te zeggen beter….

Bijdrager
    justi

Betekend dit misschien dat er een QuickTime en iTunes update aan te komen zit? :lol:

Bijdrager
    justi

iPhoto heeft ook nog “gewone” knoppen :wink:

Bijdrager
    Torz
    ”michelvdb”

Uit gelijkaardige berichten bij Leon MacFreak blijkt dat dit voorkomt bij wie OS X in het Nederlands draait. De engelstalige OS X zou dit niet hebben.

Als je het hebt over de iTunes bug,je zuiderburen hebben het ook.

Bijdrager
    MacAttack

Lol Torz Apple is nog niet zo ver dat ze ook een Vlaamse versie hebben hoor. Wij draaien ook Nederlands, of bedoel je je franstalige zuiderburen?

Bijdrager
    mailking

goh.. ik dacht dat jullie een vlaams systeem draaiden.. met boven in de finder:

verzamelbak | verander | zien | we gaan | vinster | elp ;)

Bijdrager
    Torz
    ”MacAttack”

Lol Torz Apple is nog niet zo ver dat ze ook een Vlaamse versie hebben hoor. Wij draaien ook Nederlands, of bedoel je je franstalige zuiderburen?

Ja franstallig, ga maar even bij de Bidouilleurs kijken ,die klagen ook steen en been.

Bijdrager
    Walkingfingers

ook na de update en een restart wordt bij prog.update iTunes weer aangegeven. De prog.update zal wel aan een welverdiende kerstvak. toe zijn

Bijdrager
    MacAttack
    ”mailking”

goh.. ik dacht dat jullie een vlaams systeem draaiden.. met boven in de finder:

verzamelbak | verander | zien | we gaan | vinster | elp ;)

Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool :lol:

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.