14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Pauline

ITunes

Hai ik heb een probleem met Itunes hopelijk kan iemand me helpen????
    Mijn probleem is dat ik geen Apple pc heb en dus Itunes via windows XP heb. En wat ik om me heen gehoord heb geeft dat nogal een problemen. Mijn probleem is dat ik bepaalde mappen niet in mijn bibliotheek van Itunes kan zetten. Ik geef wel de opdracht via bestand en dan map of bestand toevoegen aan bibliotheek maar vervolgens doettie niks. En bij een ander bestand begint Itunes wel met converteren en loopt dan iedere keer helemaal vast. Dus zelfs de muis reageert niet. Heeft iemand datzelfde probleem of weet iemand hoe ik geholpen kan worden???

Bijdrager
    Brent146

1. Wil je wat duidelijker je probleem uitleggen, want ik snap het niet echt.
    2. Voor zover ik het snap, denk ik dat iTunes die bestanden van jou niet ondersteunt…

Bijdrager
    Pauline

Het probleem is dat ik mp3 bestandendie al op mijn pc staan in de Itunes bilbitheek wil zetten. En als ik die opdracht geef in het programma reageert itunes niet. Maar ik weet zeker dat deze bestanden wel ondersteund worden door itunes, want de eerste keer deed itunes het wel en heb ik dus 1 map met muziek op mijn ipod kunnen zetten.Maar nu ik precies hetzelfde doe reageert de boel niet.

Bijdrager
    Brent146

Vreemd, want iTunes ondersteunt inderdaad MP3. Ik zou het echt niet weten. Kun je eens stap voor stap uitleggen wat je doet?

Bijdrager
    Pauline

Ja is goed.
    Als itunes klaar is met opstarten en synchroniseren klik ik op bestand en dan naar bestand toevoegen in bibliotheek. Dan ga ik naar een map waar muziek in staat. Bij het ene bestand gebeurd er niks als ik dat wil openen. Ik klik erop dan rammelt de pc even en gebeurd er vervolgens niets. En het rare van dit is dat het eerder wel gelukt is om dit bestand toe te voegen in de bibliotheek. Maar ik heb de hele ipod leeggehaald en opnieuw geprobeerd en nu lukt het dus niet meer. En bij een ander bestand doe ik hetzelfde en dan kan ik een liedje wat ik wil aanklikken. Dan gaat itunes converteren en vervolgens loopt de hele pc dan vast.

Bijdrager
    hansilan

heb ja al eens map toevoegen geprobeert

Bijdrager
    Pauline

ja….

Bijdrager
    Pauline

ja….

Bijdrager
    Pauline

ja….

Bijdrager
    Aeschere

misschien een stomme vraag, maar weet je zeker dat het mp3 bestanden zijn en niet toevallig wmv bestanden?

Bijdrager
    JDVM

Dat zou niet uit horen te maken…
    Ik heb dit ook wel eens, probeer eens alle bestanden die je erin wilt hebben te selecteren, en ze dan in iTunes te slepen.

Bijdrager
    Aeschere

volgens mij worden wmv bestanden niet ondersteund door de ipod en is het dus heel goed mogelijk dat de bestanden niet worden geimporteerd.

Moderator
    unSOUND

Op Windows worden wma bestanden wel door iTunes geaccepteerd, maar worden ze daarna gelijk omgezet naar mp3 of aac… maar hij moet ze pakken inderdaad.

Bijdrager
    n8n

Ik weet de specs van je pc niet maar bij mijn oude 667MHz, 512 MB ram windows bak kon ik nummers niet met meer dan ±300 tegelijk toevoegen, deed ik dat wel lipe de hele pc vast. Misschien dat dit het probleem is

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ebracke

itunes 3

Weet er iemand waar ik nog oudere software (itunes 2 of 3 kan downloaden)?

Bijdrager
    vanquish

http://www.apple.com/support/downloads/

maar waarom zou je die oude software nog willen ??

Bijdrager
    Peett-

Daar staat alleen het nieuwste;)

Bijdrager
    a la Mac
    ”ebracke”

Weet er iemand waar ik nog oudere software (itunes 2 of 3 kan downloaden)?

Iets specifieker. Heb je OS 9? Dan zal je het met 2.0.4 moeten doen. Mac OS X 10.0/10.1? Dan 4.7 als ik mij niet vergis.

Bijdrager
    ebracke

Ik heb ze gevonden! Thanks

He Vanquish,

je schrijft:

Droom : 17 inch Powerbook G5

Realiteit : Een droom die nooit zal uitkomen

Altijd blijven geloven!! binnen 10 jaar op de tweedehandsmarkt! Moet te doen zijn!

Bijdrager
    Nikita
    ”ebracke”

Ik heb ze gevonden! Thanks

He Vanquish,

je schrijft:

Droom : 17 inch Powerbook G5

Realiteit : Een droom die nooit zal uitkomen

Altijd blijven geloven!! binnen 10 jaar op de tweedehandsmarkt! Moet te doen zijn!

Behalve dan dat d’r nooit een G5 in de PowerBook zal komen :wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.