5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    siepie250

Syncen iPod touch via iTunes

Hoi.

wij hebben allemaal Ipods Touch thuis maar de een wil niet de muziek die ik heb op mijn Ipod heb. Is het dan mogelijk dat ik 2 bibliotheken maak in itunes dat de een met die synchroniseert en de ander met een ander?

Groetjes Martin. PS. Draai Itunes 10 op een Mac met Mountain Lion.

Bijdrager
    fatboysmart

Is niet nodig… je kunt gewoon per iPod aangeven welke playlists of artiesten/albums je op welke iPod wilt hebben. Zodra je je iPod aansluit krijg je bovenaan het scherm verschillende Tabs, waarvan er eentje ‘Muziek’ is. Hier staat nu waarschijnlijk aangevinkt dat de gehele bibliotheek moet worden gesynchroniseerd.

Als je dit vinkje uitzet, krijg je de mogelijkheid playlists of artiesten aan te vinken. Wat je daar aanvinkt is specifiek voor de iPod die op dat moment aan de kabel hangt. Dit betekend dus dat je voor de andere iPod een andere keuze aan muziek kunt maken.

En dat is precies wat je wilt toch?

Bijdrager
    siepie250

Nouw meer dat ieder gewoon zijn eigen ruimte heeft want dan moet je alles gaan uitzoeken en dat is ook niet zo handig.

Bijdrager
    fatboysmart

Dan zul je inderdaad twee bibliotheken moeten maken. Dat kan, al raad ik het persoolijk niet aan.

Hier een uitleg… methode 3 is dan wat jij wilt.

http://support.apple.com/kb/HT1495?viewlocale=nl_NL

Bijdrager
    siepie250

bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.