2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    thomth

itunes 1604 error bij restore van Sn0wbreeze firmware

Ik heb vanochtend mijn ipod touch 2G geupgrade naar 4.1. Toen heb ik Sn0wbreeze 2.0.1 gedownload om te jailbreaken. De firmware komt op mn bureablad te staan. Als ik in itunes selecteer Herstellen+shift en de custom firmware kies, gaat hij de software uitpakken en na een tijdje krijg ik de volgende error: 1604 Ik heb gezocht naar een fix, die geven aan dat je custom firmware in de map waar itunes normaal de software updates in zet moet plaatsen, dat heb ik gedaan,mar dat helpt niet. De ipod staat in Restore/DFU mode

Bijdrager
    marciemarc

Gebruik iReb om deze foutmeldingen te voorkomen. Bij mij is het gelukt – mjin 3G met 4.1 is gejailbreakt en Cydia werkt prima, maar tegelijk ook dikke problemen.

Ik kan iPhodroid niet meer installeren, hij blijft booten met Sn0w-logo only en geeft geen open-i-boot. Ook teruggaan naar 4.1 origineel werkt niet meer, ik krijg de telefoon wel in DFU maar zodra de iTunes probeert de image te laden start de iPhone weer terug op met Sn0w-logo. Ik krijg er waarschijnlijk nooit meer een andere image op gezet, tenzij hier een oplossing voor komt.

Ik zou geen Sn0owbreeze image erop zetten, werk liever met Resdn0w (voorlopig alleen Mac versie, Windows is in de maak).

Greetz,
    Marciemarc

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.