One More Thing » Community » Forum » iOS Software » iOS Apps » iTunes 12: Apps vanuit iTunes handmatig op de iPhone 6 Plus zetten

iTunes 12: Apps vanuit iTunes handmatig op de iPhone 6 Plus zetten

Profielfoto van BoraTDI

BoraTDI op 18 oktober 2017 #

Hallo,

Gister heb ik een back-up teruggezet op mijn iPhone 6 Plus. Daarna bleek dat 1 app niet meer beschikbaar was in de app store en daardoor niet op de iPhone gezet kan worden. Nu zitten we inmiddels bij iTunes 12.7 en in een vorige versie (weet niet meer welke) kon je nog de apps die gesynchroniseerd waren met iTunes, handmatig slepen naar de iPhone. Nu heb ik begrepen dat dat niet meer kan.
Weet iemand hoe ik die app weer op de iPhone kan krijgen (vanuit iTunes)?

Dank je wel.

Profielfoto van garuda26

garuda26 op 18 oktober 2017 #

kan terug

en anders kun je apps beheren met bv iMazing

Profielfoto van BoraTDI

BoraTDI op 19 oktober 2017 #

Dank je wel! Ga dat proberen.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 19 oktober 2017 #

…en?

Profielfoto van BoraTDI

BoraTDI op 25 oktober 2017 #

Nou, hier heb ik nog wat gedoe mee gehad.. iTunes 12.6.3 erop gezet maar deze was (is) niet compatible met de iTunes bibliotheek die voor het laatst in 12.7 geopend of bewerkt is. Er staat een uitleg bij hoe je dat kan fixen alleen toen ik op mijn NAS het .itl bestand een andere naam gaf, was ie opeens verdwenen. Ik dacht nog wel voordat ik de naam veranderde, eerst een kopie maken maar wat kan er misgaan als je alleen de naam veranderd…..
Per gedeelde map op de NAS moet je aangeven of je een prullenbak wilt gebruiken en je raad het al, die was voor die map dus niet ingesteld. Ik heb nog wel een oude .itl file geprobeerd maar die was lang niet compleet. Dus ik heb maar een nieuwe bibliotheek in iTunes gemaakt. En nieuwe afspeellijsten.
Er zal ongetwijfeld een handigere manier zijn maar ik had geen zin om dat helemaal uit te zoeken. Nieuwe bibliotheek aangemaakt en alle mappen erheen gesleept.
iTunes 12.7 staat er inmiddels weer op.

Die app laat ik maar voor wat het is. Heb een andere app gevonden die nagenoeg hetzelfde doet.

Over dit topic

Gestart op 18 oktober 2017 door BoraTDI

Laatste reactie door BoraTDI

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?