4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

    Bijdrager
    IsSidha

    iTunes 12.3 account niet toegankelijk

    Recentelijk ge-update naar iTunes 12.3 maar heb daar een raar probleem mee
    als ik op account info klik dan gebeurt er helemaal niets..
    nadat ik was uitgelogd om opnieuw in te loggen kon dat dus niet meer want wederom gebeurt er niets
    geen fout melding noppes, gewoon helemaal geen response
    een clean install gedaan van Capitain die met iTunes 12.2 komt en alles werkt weer
    ge-update naar 12.3 en weer weigert elke account activiteit dienst.

    is dit een bekend probleem?


    Moderator
    Night

    Hier geen enkel probleem. (iTunes 12.3.44). Misschien helpt het om eerst uit iCloud etc. te loggen en opnieuw in te loggen.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Night.

    Bijdrager
    IsSidha

    hmm.. maakt geen verschil..
    het venstertje om je naam en wachtwoord in te voeren opent niet eens
    wellicht heeft het iets te maken met twee-traps verificatie??
    net geactiveerd, moet drie dagen wachten op code..


    Bijdrager
    IsSidha

    Inmiddels opgelost… nouja opgelost, oorzaak is nu bekend
    iTunes logt niet meer in zodra je iBooks wegkiepert
    je zit nu dus verplicht opgescheept met dat rampzalige iBooks
    op OSX althans…….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.