8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    IndoMac

iTunes 11.0.1

‘Plots’ ben ik al mijn nummers kwijt in het scherm van iTunes. Ik leg het misschien een beetje krom uit, maar ik kan alleen bij de nummers van een tiental artiesten.
    Wie weet me verder te helpen?

Sleutelbeheerder
    Night

Heb je al eens ‘Organize Library (onder het ‘File’ menu –> Library)

Bijdrager
    IGBA

Is ‘Toon duplicaten’ geselecteerd misschien?

Bijdrager
    IndoMac

(Wat is het toch goed in dit forum, dat er altijd leden zijn die erg snel reageren ! ! Hulde.)
    Beide suggesties zijn bij mij niet aan de orde. Dank.

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Wat is het toch met sommigen hier op het forum… Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum.[/mod]

Bijdrager
    Mister Blobby

Ik heb hier iets soortgelijks meegemaakt:

Bij het importeren van een CD was de CD niet zichtbaar in iTunes, Maar waren er wel op de overeenkomstige lokatie in de Finder mappen aangemaakt en waren de liedjes wel degelijk geïmporteerd.

Het importeren van de CD voor een tweede maal biedt/Bood geen soelaas: iTunes vroeg of ik de nummers wilde vervangen. Toen heb ik handmatig iTunes naar zijn eigen map laten verwijzen om te importeren. Het leek alsof de nummers twee maal werden geïmporteerd. Nog steeds waren de nummers niet zichtbaar

Toen uit nieuwsgierigheid een nieuwe cd geprobeerd de importeren: Plots waren de nieuwe nummers wel zichtbaar van de CD die ik toen wilde importeren, en de vorige waren ineens ook zichtbaar. Zeer vaag – enne – niet des Apples!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Hansi2124 op 20 december 2012

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Wat is het toch met sommigen hier op het forum… Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum.

Gemakzucht?

Inactief
    Anoniem

XD S18 Android 4.0.3 M3-L 1.0GHz Super Tablet PC

http://snipr.com/25xfh5h

Do you believe you just need pay $ 45 to get a very wonderful tablet pc ??If I were you,I would go check it out in person!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.