30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 118)
  • Q:
    Bijdrager
    Afroman

iTunes 11, wat vinden we er nou van?

De nieuwe iTunes
    De nieuwe iTunes, ik ben gematigd enthousiast. Goed ik heb het nog niet in handen gehad maar dit is een compleet redesign. Ik zie ook geen zaken als coverflow en diverse views. Dat vond ik juist zo handig. Hopelijk is het wel een supersnel apparaat want het is nu maar een groot, log programma.

Bijdrager
    Ziegler

Wat wil je dat we zeggen? Ik heb geen flauw benul. Het komt pas in oktober.

Bijdrager
    Afroman

Nou, Apple probeert ons nu warm te maken met hun eerste screenshots maar ik word nou niet echt bepaald warm of zo.

Bijdrager
    Maverick9898

Nee, ik ook niet echt eigenlijk. Dat de bibliotheek links weg is, lijkt mij zwaar irritant….

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Hier van hetzelfde. Waar is coverflow?
    Ik vind dat nieuwe design zo op het eerste zicht niet zo denderend. Maar ja, ik heb er nog niet mee gespeeld. Dus ik kan mis zijn, maar er ontbreekt precies vanalles. Waar zie ik mijn iPhone? Waar zijn de playlists?

Bijdrager
    Afroman

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze de playlists eruit laten. Functie nummer 1 bij een muziekspeler.

Bijdrager
    Absrnd

Begint het nu de trend te worden om voorhand al te gaan klagen zonder überhaupt te weten hoe iTunes 11 in elkaar zit en werkt ?

bij de presentatie was duidelijk te zien hoe het met playlists werkt, de rest zal net zo zijn.
    gewoon even wachten alvorens pagina’s lange welles nietes verhaal waarvan je niets weet !

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Afroman versie 1: wat vinden we er nou van?:wink:

@Maverick9898:
    Die is vast niet weg hoor. Kan best een ‘lade’ zijn geworden toch?

Bijdrager
    Afroman
    Absrnd op 13 september 2012

Begint het nu de trend te worden om voorhand al te gaan klagen zonder überhaupt te weten hoe iTunes 11 in elkaar zit en werkt ?

bij de presentatie was duidelijk te zien hoe het met playlists werkt, de rest zal net zo zijn.

gewoon even wachten alvorens pagina\’s lange welles nietes verhaal waarvan je niets weet !

Als we warm worden gemaakt mogen we best klagen als het er niet uit ziet….

Bijdrager
    Maverick9898

Een lade? Je bedoelt te zeggen dat ik iets moet doen om bij mijn bibliotheek te komen?:P

En ik ben het met Afroman eens. Het is nogal raar iets te lanceren en dan niet te verwachten dat daar reacties op komen. Hoeveel mensen kopen de iPhone 5 voordat ze ‘m in hun handen hebben gehad? Dat is dan toch net zo idioot, volgens die logica;)? Het zijn allebei conclusies.

Bijdrager
    Ziegler

@Afroman
    Klaag maar een eind weg. Als jij daar blij van wordt.

@
    Maverick
    Straks ga jij gewoon geen iTunes 11 downloaden. Zo simpel is het.
    Er over klagen heeft geen enkele zin. Jij gaat geen iTunes meer gebruiken.

Inactief
    Anoniem
    Afroman op 13 september 2012

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ze de playlists eruit laten. Functie nummer 1 bij een muziekspeler.

Op het screenshot in die link van je staat een playlist knop

Bijdrager
    Hansi2124

En in de presentatie is het ook gewoon te zien. Ergernis om niks dus……

Bijdrager
    Afroman

Klaag maar een eind weg. Als jij daar blij van wordt.

Als het je niet bevalt, wat doe je hier dan? Fucking gezeik ook altijd. Jeez.

@koen

Scherp!

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

En coverflow? Weg?

Bijdrager
    Ziegler

@Afroman
    Waar zeg ik dat iets me niet bevalt?

Alles bevalt prima.

Bijdrager
    iep

De mini player is pure awesomesauce. Even een ander nummer tussendoor of iets anders opsnorren e.d. kan nu gewoon vanuit de mini player. In het pre-Itunes 11 tijdperk moest je daarvoor switchen naar het gewone scherm. Een plugin als bowtie is nu ook vrijwel compleet overbodig geworden. Voor de rest is het een mooie overhaul. Alles is wat meer in lijn met elkaar, wat meer opgeschoond waardoor het minder chaotisch aanvoelt. Ik ben benieuwd hoe dat in het echt zal zijn en hoe de sync met de iPhone zal lopen.

Bijdrager
    Maverick9898

Straks ga jij gewoon geen iTunes 11 downloaden. Zo simpel is het.
    Er over klagen heeft geen enkele zin. Jij gaat geen iTunes meer gebruiken.

Dat is ook een raar statement. Klagen heeft geen zin? Ik heb helemaal niks gezegd over dat ik geen iTunes ga downloaden, maar ik mag toch gewoon mijn mening uitten. Als klagen geen zin had en iedereen positief moest zijn, dan zouden we een hele rare samenleving krijgen. Een man berooft, verkracht en vermoord een vrouw: ja je moet niet zo klagen joh dat heeft geen zin!! Mijn auto wordt beschadigd door iemand anders die doorrijdt: ja je moet niet zo klagen, joh, klagen heeft geen zin!

Kulredenatie van hier tot Tokyo. Maar als jij verder nooit ergens niet tevreden over bent, dan neem ik graag al jouw spullen over. Daar ben je immers ook tevreden mee als iemand anders dat doet.

Klagen in zichzelf kan zin hebben, je kan alleen bediscussiëren of het onderwerp en de mate waarin je klaagt zin heeft of waardevol is. In dit geval beargumenteerd Afroman dat prima. We mogen gewoon al vragen stellen bij een product dat ze lanceren als ‘simplified’, maar waarbij ze niet goed laten zien hoe oude functionaliteiten terugkomen. Jij beargumenteert helemaal niks, maar lanceert een soort ‘statement’ waarin jij ons aanmoedigt om te klagen als ons dat ‘blij maakt’.

Jij bent hier degene die klaagt over ons en dát vind ik nou onzinnig klagen. In jouw eigen logica zou jij je überhaupt niet moeten bemoeien met dit topic.
    Om jezelf te parafreseren:

Straks ga jij gewoon niet reageren op dit topic. Zo simpel is het.
    Er over klagen heeft geen enkele zin. Jij gaat dit topic niet meer gebruiken.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik moet duidelijk die Keynote eens bekijken. Ik kom hier allerhande zaken tegen waar ik geen weet van heb! Coverflow heb ik niet nodig, ik zie die plaatjes enkel op mijn iPhone, in iTunes heb ik gewoon altijd de lijstweergave, da’s voor mij het meest nette.

Ik denk dat ik er wel aan ga wennen na een tijdje. Dat was ook zo met de aluminium Macs en dat was ook zo met het nieuwe uiterlijk van Adresboek en iCal.

Bijdrager
    iep

Dat is zeker aan te raden. In de keynote laten ze zien hoe de interface werkt, hoe die miniplayer werkt, enz. Zul je ook zien dat je de oude vertrouwde lijstweergave nog hebt en dat playlists er ook nog zijn maar elders. Dat plus nog een aantal hele leuke features. Het domste wat je kunt doen is je oordeel maken op basis van die paar plaatjes die je te zien kreeg in de live coverage van de keynote op diverse sites.

Bijdrager
    Froggle

Ik werd wel even serieus blij van de aankondiging van iTunes 11! Vond het echt een zootje worden, maar nu wordt ie weer lekker clean. Ook die mini-player is iets wat ik veel ga gebruiken.

Weer iets om naar uit te kijken.:)

Bijdrager
    Ziegler
    Maverick9898 op 14 september 2012

Als klagen geen zin had en iedereen positief moest zijn, dan zouden we een hele rare samenleving krijgen. Een man berooft, verkracht en vermoord een vrouw: ja je moet niet zo klagen joh dat heeft geen zin!! Mijn auto wordt beschadigd door iemand anders die doorrijdt: ja je moet niet zo klagen, joh, klagen heeft geen zin!

Kulredenatie van hier tot Tokyo.

Tokyo? Zo, zo.
    Volgens mij ontgaat jij iets belangrijks. Klagen is wat anders dan aangifte doen bij de politie.
    Ik vind het ook interessant dat je klagen over een product dat nog niet te downloaden is gelijk stelt aan moord en doodslag. Overigens heeft die vrouw niets meer te klagen, want als ik je goed begrijp is ze dood.
    Klagen is zeuren. Het is niet naar je zin en dan ga je zeuren i.p.v. er iets aan te doen. En in dit geval is het zo gemakkelijk er iets aan te doen! Je wacht rustig af wat iTunes 11 gaat worden en je kiest er voor om het te gebruiken of niet. Zo simpel is het.

Bijdrager
    Maverick9898

Je wacht rustig af wat iTunes 11 gaat worden en je kiest er voor om het te gebruiken of niet. Zo simpel is het.

Ik zeg toch ook niet dat ik dat niet doe? Ik ben ook helemaal niet onrustig, dus rustig blijf ik zeker.

Klagen is wat anders dan aangifte doen bij de politie.

Tuurlijk is dat wel een vorm van klagen. Jij bent niet tevreden over een situatie en laat dat blijken aan de autoriteiten. In dit geval doen we dat aan elkaar op OneMoreThing, in het andere geval aan de politie of waar dan ook.

Ik vind het ook interessant dat je klagen over een product dat nog niet te downloaden is gelijk stelt aan moord en doodslag.

Klopt, want in beiden gevallen klaag je. De reden waarom is wellicht minder erg, maar desalniettemin is het klagen (ik had het bovendien niet over doodslag, maar dat terzijde).

Klagen is zeuren.

Dat is precies waar jij fout gaat. Zeuren is niet klagen. Klagen is een klacht indienen over iets en zeuren is het herhaaldelijk indienen van de klacht zonder goed gegronde reden. En dat was wat ik precies zeg. Je mag gewoon klagen. De frequentie waarmee en de manier waarop je klaagt bepaalt of het zeuren is. Wij zeuren niet. Wij klagen (of stellen vragen) bij de nieuwe iTunes. Dat is niet zeuren, dat is gewoon kritisch zijn op een nieuw product. Als Apple niet wil dat we kritisch zijn, moeten ze of geen of betere screenshots plaatsen. Ik heb verder geen zin om die keynote te gaan zitten kijken (mijn internetverbinding laat dat hier in de VS ook niet toe, maar dat terzijde) en dat moet Apple ook niet van ons verwachten. Hun website moet duidelijk zijn en dat is het niet, betreffende iTunes. Ik zie nergens de oude functionaliteiten terug en die wil ik wel. Ik zal tzt uiteraard bekijken hoe het zit, maar tot die tijd behoud ik mij gewoon het recht om erover te klagen wat ik wil.

Jij bent hier degene die zeurt, namelijk het repetitief aan ons vertellen dat wij klagen. Dát is pas zeuren!

Bijdrager
    Vilscon

Is het mogelijk om ergens een beta te downloaden, om ‘m al uit te proberen?:)

Bijdrager
    Hansi2124

Hier worden geen links m.b.t. beta-programma’s gedeeld, want dat is niet toegestaan.
    Iedereen die een Apple dev.-account heeft is gerechtigd om beta-tester te zijn. Dus als je graag beta’s wilt downloaden, weet je welke officiële weg je moet volgen.

Bijdrager
    Vilscon

Ah, ik wist niet dat de iTunes beta alleen geprobeerd kan worden door Devs, aangezien de voorgaande versies wel vaak een beta gedownload kon worden door het algemene publiek.

Ok thank!:)

Bijdrager
    Hansi2124

Misschien heb ik die links gemist, maar ik kan niet een beta bedenken van iTunes die voor iedereen toegankelijk was…
    Overigens is het quoten van een post die direct boven je staat geheel overbodig. Ik heb het dan ook in jouw posting verwijderd.

Bijdrager
    Bart01

Hierbij een klein stukje van de keynote die over iTunes 11 gaat. Misschien wel handig om even te kijken voordat je onnodige vragen stelt in dit topic;)

(waarom gebruiken ze eigenlijk bedrade toetsenborden en een mighty mouse op de iMacs waarmee een demo werd gegeven?)

————
    @afrojack, ik heb net het filmpje hierboven bekeken en alle functionaliteiten zitten er in. Browsen per song, playlist, album, artiest, enz.

Bijdrager
    MauritsBD
    Bart01 op 17 september 2012

(waarom gebruiken ze eigenlijk bedrade toetsenborden en een mighty mouse op de iMacs waarmee een demo werd gegeven?)

Omdat Apple geen risico wil nemen dat de draadloze verbinding er ineens mee stopt, die kans is er altijd bij. Ze gebruiken ook geen Apple TV maar een kabel van de ipad naar het grote scherm in de zaal. Puur geen risico nemen:)

Bijdrager
    App69

Laat maar komen. Het werd tijd.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 118)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.