11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    De Henk

itunes 11 telt aantal malen afgespeeld niet

Geen idee hoe ’t opeens kan of mogelijk is…
    Maar “aantal malen afgespeeld” telt niet meer en als ik in de info kijk staat bij “laatste keer” een oude datum.
    Al even gezocht maar ik kom niet verder dan dit iets met icloud of itunes match te maken kan hebben?
    Maar dat gebruik ik eigenlijk niet, bijna alle tracks zelf ingevoerd en ook die telt ie dus plotseling niet meer…
    Heel vaag vandaar m’n vraag, wie? Alvast dank!

Bijdrager
    janheij

Hier hetzelfde probleem, erg lastig met slimme afspeellijsten. Heb er ook geen oplossing voor.

Bijdrager
    Barabas2005

Dat is inderdaad een bug in iTunes, maar je kunt het voorlopig oplossen door het cross-fade effect uit te schakelen.

Bijdrager
    Pvalk71

Dit probleem heb ik ook. Maar ook mijn nieuwe aankopen in iTunes komen niet meer in mijn bibliotheek.
    Wel op mijn iphone5 en iPad.
    Echter als inkankeren doe op de iPad of iPhone dan komen deze niet meer automatisch in iTunes.

Bijdrager
    tarun
    Barabas2005 op 04 december 2012

Dat is inderdaad een bug in iTunes, maar je kunt het voorlopig oplossen door het cross-fade effect uit te schakelen.

Waar zit dat cross-fade effect?

Bijdrager
    KarelWillem

‘Laat in elkaar overvloeien’ heet dat.

Bijdrager
    Fester

Helaas, het zit verstopt, ben er op zich ook niet tevreden over ………

Bijdrager
    De Henk

Overvloeien staat nu een dag uit maar tellen doet iTunes nog steeds niet…
    Bij jou wel Barabas?

Bijdrager
    Haike

Bij mij functioneert het gewoon.

Bijdrager
    Barabas2005
    De op 04 december 2012

Bij jou wel Barabas?

Ja, als ik overvloeien uit zet gaat iTunes weer netjes tellen. Zodra ik het aanzet, dan houdt het tellen weer op.

Bijdrager
    iMacijs

Thanks voor tip. Hoe kunnen we die bug melden aan Apple? Ze mogen dat wel snel eens oplossen!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.