17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    koen

iTunes 11.1.4 is uit

Voor de liefhebbers.

“This version of iTunes adds the ability to see your Wish List while viewing your iTunes library, improves support for Arabic and Hebrew, and includes additional stability improvements.”

Bijdrager
    belfortmac

Thanks………

Bijdrager
    Sander

Fijn dat je het doorgeeft, dank je wel!:)

Bijdrager
    BoniMacX

niet dat ik iets tegen dit soort ‘….van Apple is uit’ posts heb hoor. Vraag me wel af wat de zin er van is.
    Iedereen die ‘zoek automatische updates’ heeft aanstaan krijgt dat bericht sowieso…

Bijdrager
    GoeieDag

Boni: omdat mensen graag willen laten zien dat zij de eersten waren die zo’n update hebben gezien.:evil:

Bijdrager
    SunKeeper

Niets nieuws, dit soort topics worden al jaren geopend.

Voordeel is dat alle problemen die mensen eventueel ervaren met een nieuwere versie van een stuk software, daarin geplaatst kunnen worden. Zo blijft alles bij elkaar. Je hebt ook een bepaalde groep mensen die dat soort informatie interessant vinden voordat ze de update gaan installeren.

Bijdrager
    koen
    GoeieDag op 23 januari 2014

Boni: omdat mensen graag willen laten zien dat zij de eersten waren die zo’n update hebben gezien.:evil:

Wat een onzin. Sunkeeper geeft hierboven het nut van dit soort topics aan.

Bijdrager
    GoeieDag

Joh, dit zijn updates van niks.
    Wat Sunkeeper bedoelt is igv significante updates, bv van iTunes 11 naar 12. Maar van 11.1.3 naar 11.1.4 gaat nergens over.

Bijdrager
    BoniMacX

ik ga eerst proberen te zijn om een nieuw topic te starten volgende keer wanneer 11.1.5 beschikbaar is…:lol:

Bijdrager
    belfortmac
    Bijdrager
    koen

Heerlijk die zeiksnorren hier…

Er zijn trouwens ook updates voor KeyNote, iMovie, Pages en Numbers.:twisted:

Bijdrager
    SunKeeper
    BoniMacX op 24 januari 2014

ik ga eerst proberen te zijn om een nieuw topic te starten volgende keer wanneer 11.1.5 beschikbaar is…:lol:

Misschien komt die niet eens, maar wel 11.2 met iTunes Radio voor Nederland.

Dat mag van mij morgen nog.:!:

Geblokkeerd
    Anoniem

@koen Maak maar vier nieuwe topics aan dan, kunnen we mooi onze ervaringen delen:P

Bijdrager
    koen

Goed idee!(y):D

Bijdrager
    hasseltse huzaar

wat is dat toch altijd voor gezeik op die forums………laat een ieder posten wat hi/zij belangrijk vindt! mogelijkheden 1 je vindt het niks…..hou dan je b*k
    2 je vindt het positief ,zeg er dan wat over als je meent dat het een bijdrage kan leveren.
    Het leven KAN zo makkelijk zij!
    P.S. ik zit op fora (muziek/orgel) daar wordt bij tijd en wijlen HEEL WEINIG gepost…..en dat is dan ook weer niks (volgens sommigen)

Bijdrager
    BoniMacX

huzaar, kom je even meezeiken dan?:-)
    Hoort je post, bijdrage onder je eigen optie 2? Alvast niet onder optie 1. Want je houdt zelf je b*k ook niet.

Bijdrager
    SunKeeper

Zeur vooral even door, verschijnt hier vanzelf een .

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.