19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Dinkum

iTunes 10.5 te downloaden nu

Nu te downloaden, zelf deed ik het via de website, zag ‘m verspringen terwijl ik checkte. Weet niet of ‘ie al onder software update zit.

Bijdrager
    bram91

Iemand enig idee of iTunes in the Cloud ook meteen te gebruiken is in Nederland?

Ik lees wel overal dat iTunes Match pas later in Nederland komt…

Bijdrager
    stavos

Welke website? Want Apple laat nog niets zien. Software update ook niet.

Bijdrager
    SunKeeper

Je hebt iOS 5 nodig. Als je dat al hebt weet ik niet of het ook onder 10.7.1 werkt…

De tijd zal het leren, 10.5 is in ieder geval ook via Software-update te krijgen.

Bijdrager
    Dinkum
    Bijdrager
    Maced.2
    Bijdrager
    stavos

Top! :thumbsup: Iets te voorbarig geweest. Download is inderdaad te vinden, alleen de pagina ervoor is nog niet bijgewerkt. Software update laat waarschijnlijk niets zien bij mij omdat ik al een iTunes 5 beta heb draaien. Maar iTunes 5 wordt hier nu ook binnen gehaald.:lol:

Bijdrager
    jasper050

Zie eigenlijk geen verschil met 10.4, zullen het morgen wel merken als IOS 5 is gedownload.

Bijdrager
    indra

Je hebt het nodig om morgen iOS 5 binnen te halen.

Bijdrager
    Mandarijntje

Zal er dan morgen ook een update voor Lion uitkomen? Aangezien ze in de systeemvoorkeuren MobileMe moeten veranderen naar iCloud?

Inactief
    Anoniem

@jasper050 .. in combinatie met iOS 5 komen de vernieuwingen zoals bijv. Wi-Fi Sync.

Bijdrager
    Afroman

Beter werkt het ook onder Snow Leopard.

Bijdrager
    stavos

WiFi sync werkt onder Snow Leopard!:wink:

Moderator
    Mac Daddy

Ja? Dat is goed nieuws! Hoef ik nog niet over op Lion! :thumbsup:

Bijdrager
    Nick Nack

Weet je wat grappig is? Er staat dat je 10.4 kan downloaden, en 10.5 nog niet beschikbaar is, maar als je op download klikt krijg je 10.5.

Bijdrager
    stavos

Kijk eens naar mijn berichten in dit draadje.. Post #3 en #7..:wink:

Bijdrager
    Nick Nack

Excuus…

Bijdrager
    Ben271185

Heb al een bug gevonden: als je in de kolombrowser een artiest opzoekt (bv. U2) en je typt de U op je toetsenbord zal hij naar alle artiesten die beginnen met de U springen. Als je dan scrolt met je muis, zal hij terug naar boven springen.

Verschrikkelijk lastig.

Bijdrager
    SunKeeper

Nog een vernieuwing ontdekt in de Lion-versie van iTunes 10.5:

Als je scrollt en je bereikt een rand, zie je het bounce-effect net zoals in Safari en in iOS. Dat is iets wat 10.4 nog niet had.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.