5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    scud

iTunes 10.2.2 loopt vast bij bewerken van podcast-syncs onder iOS 4.3.2

Hallo,ik word wederom met nieuw probleempje geconfronteerd: iTunes 10.2.2 loopt vast telkens ik mijn iPod Touch koppel aan de iMac en aanvink onder “apparaten” om de podcasts syncs bij te werken. iTunes loopt dan meteen vast en ik moet onverrichterzake een “forceer stop” uitvoeren. Heb dat nu al vier keer na mekaar gedaan, telkens met dezelfde uitkomst. Dat doet zich trouwens enkel voor als de rubriek “podcasts” wordt aangedaan, niet onder de andere rubrieken (zoals “apps” of “films” of “tv-programma’s, …). Wie weet hier raad mee?

Bijdrager
    Feestje

Probleem al opgelost??

Sinds gister heb ik een iPod touch, vrolijk Podcast aan het downloaden, looptie ineens vast. Nu kan ik podcast niet meer openen, want iedere keer als ik op podcast klik loop ik vast….
    Wat te doen????

Niks helpt…maar wil niet heel iTunes opniuew installeren omdat ik vrees dat het aan de podcast ligt…

als je antwoord heb, dan hoor ik het graag…..zelfde probleem zoals ik lees

Bijdrager
    scud

Sinds de nieuwe upgrade naar iOS 4.3.3 komt het me voor alsof het beschreven probleem zich niet meer voordoet. Ik volg dat nog op en rapporteer in geval dat toch niet zo zou zijn.

Bijdrager
    Feestje

Op mijn iPod touch geen problemen, maar iTunes 10.2 (de laatste versie) geeft nog steeds hetzelfde probleem. Zodra ik podcast aanklik looptie al vast, ik kan niets verwijderen, stopzetten. Downloads gaan gewoon door… Heel vervelend, ik hoor graag als je inderdaad meer weet.

Bijdrager
    scud

Heb zojuist geprobeerd met een (oudere) ipod 80Gb (iPod software 1.3). Ik moet helaas ook vaststellen dat het probleem zich nog steeds voordoet. Zijn jij en ik werkelijk de enigen die hiermee geconfronteerd worden? Niemand anders reageert …

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.