19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Oldekamp

iTunes 10.2 CoverFlow bug

Mijn iTunes is het sinds versie 10.2 niet eens met CoverFlow.

Omdat een screenshot meer dan duizend woorden zegt:

De weergave werkt dus gewoon niet!
    Ik had eerst de developer preview van 10.7 Lion, en die had de bug ook. Ik dacht dat het daaraan lag, maar nu zit ik weer op Snow Leopard 10.6.6 en de bug is er nog steeds (schijf volledig geformatteerd en schone installatie!).

Wat is de oplossing?

Bijdrager
    KarelWillem

Geen idee. Hier werkt het op alle Mac’s met de laatste iTunes (en 10.6.6) wel goed.

Bijdrager
    Ostinato

Hier ook geen problemen. Ik heb even voor je gegoogled met ‘iTunes 10.2 CoverFlow bug’ en dat levert helemaal niets op. Heb je al geprobeerd iTunes opnieuw te installeren? Installeren van de laatste combo-update van OS X wil ook nog wel eens dit soort problemen verhelpen.

Bijdrager
    happyjerry

Ik heb na update naar iTunes 10.2.1 exact hetzelfde probleem. It drives me crazy! Alle views werken, behalve cover flow view. ITunes repair helpt níet. Wie weet er een oplossing voor mij?

Bijdrager
    Yggdrasil

iTunes repair?

Gewoon opnieuw installeren lijkt me hier ’t beste. Je bibliotheek blijft toch bewaard in de ‘Muziek’ map.

Bijdrager
    Oldekamp

Ik heb deze instructies gevolgd van Apple, opnieuw geïnstalleerd en nog steeds het zelfde probleem. Wie weet hier het antwoord op?:(

Bijdrager
    Ostinato

Laatste Combo update installeren?

Bijdrager
    Oldekamp

@Ostinato Alles is volledig up-to-date.

Bijdrager
    Vaio

Helpt het niet om wat iTunes .plist-bestanden te verwijderen?

Bijdrager
    Ostinato

Ondanks dat je up-to-date bent, kan het opnieuw installeren van een systeemupdate toch dergelijke problemen verhelpen. Baat het niet, het schaadt ook zeker niet.

Bijdrager
    Oldekamp

@vaio Nee, ik heb letterlijk elk spoor van mijn iTunes verwijderd, op de map met media bestanden na.

@ostinato
    En ook helaas heeft dat niet geholpen.:(

Bijdrager
    Ostinato

Deze draad op Apple support lijkt over hetzelfde probleem te gaan. Het advies daar is om de Library opnieuw op te bouwen. Het werkte voor degene in die draad. Succes.

Bijdrager
    Oldekamp

Ik wil dat best doen, maar als ik het goed begrijp verlies ik dan alle playlists, comments, ratings en verdere informatie. Punt is dat ik bij alle 1700 nummers in mijn bibliotheek netjes de lyrics (songteksten) erbij heb gemaakt. Raak ik deze dan ook kwijt? Want dat vind ik dan niet zo grappig..

Bijdrager
    Ostinato

Durf ik niet te zeggen, maar zolang je de trash niet leegt (ik ga er even vanuit dat je die supportpagina hebt gelezen) kun je het proces zo te zien ongedaan maken door de library terug te zetten op zijn plek. Maar ik heb er te weinig verstand van om je keiharde garanties te geven.

Het lijkt mij dat je altijd nog terug kan naar je backup (maak gewoon kopieën van die twee bestanden en zet die op een veilige plek).

Bijdrager
    Oldekamp

Dit werkte!
    Songteksten heb ik overal nog netjes bij, alleen bij sommige albums mist nu de Cover, dit geeft alleen niet dat heb ik er voor over.

Bedankt in ieder geval.;)

Bijdrager
    Ostinato

Mooi:smile: graag gedaan.

Bijdrager
    happyjerry

Hey you guys @TheSythed en Ostinato Ik ben weer helemaal happy:lol: Het opnieuw opbouwen van de Library is echt dé oplossing. Probleem verholpen, ik heb weer CoverFlow!!! Was eerst een beetje huiverig om het te doen, maar het werkt perfect. Ben een paar plaatjes kwijt, maar dat mag de pret niet drukken. Vraag me nog wel af waardoor en waarom ik de CoverFlow kwijt was geraakt (update 10.2.1?), maar het kan me nu eigenlijk niet echt meer schelen. Super super veel dank :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
    I OWE YOU ONE:cool:

Bijdrager
    Chella85

Eehm, ook even een vraagje, aangezien ik hetzelfde probleem heb. Ik ben best bereid om mijn hele bieb opnieuw op te bouwen, maar gaat dit ten kosten van alle playlists, comments, ratings en verdere informatie? Dat lyrics blijven behouden is duidelijk…maar what about the rest?
    Alvast heel hartelijk bedankt voor het antwoorden!

Groetjes,
    Chella

Bijdrager
    KarelWillem

Lees en je vragen worden beantwoord:
    http://support.apple.com/kb/ht1451

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.