30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

iTunes 10.1 is nu te downloaden

Zojuist roept Software-update hier dat er een nieuwe iTunes-versie is.

Inactief
    Anoniem

Tijd voor 4.2!

Bijdrager
    KarelWillem

Zou het dan toch allemaal nog goed komen?:lol:

OS 10.6.5 binnen, iTunes 10.1 binnen.
    Nu iOS 4.2 nog even en klaar zijn we.

Bijdrager
    Hertog Hector

Koning! 55mb en weer een stapje dichter bij 4.2:-)

Bijdrager
    JWB

Aha, de scroll-bug in de laatste beta is er uit!

Bijdrager
    wido

Ik zie hier nog niets… Hoe kan dat nou?

Bijdrager
    W0uTeRr

Hier is ‘ie net gedownload, iOS 4.2 kan nu niet lang meer duren.

Ik moest overigens eerst nog even nieuwe iTunes-voorwaarden accepteren, het lijkt alsof ze de Genius-aanbevelingen nu geïntegreerd hebben in Ping..?

Moderator
    Poezenbeest

Ow… moet ik hem handmatig downloaden, ik had de beta al, maar die is alleen in het Engels…

Bijdrager
    patrickheiloo

iOS 4.2 heeft vertraging door een WiFi bug op de iPad. Misschien dat het snel is opgelost, maar denk dat we nog even moeten wachten.

Bijdrager
    KarelWillem

Niet dat ik verder wat aan zou hebben hoor; maar de Apple TV is tijdens video afspelen niet te selecteren.

Video draadloos streamen naar de Apple TV 2 lijkt dus niet te werken.

Bijdrager
    W0uTeRr

Wellicht komt er ook nog een update voor de Apple TV 2?

Bijdrager
    KarelWillem

Vast wel.:lol:

Bijdrager
    hansiedejong

Zou iOS 4.2 dan toch nog komen?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja. Maar vast niet vandaag.

Het is niet omdat iOS 4.2 een vertraging zou hebben, dat de rest ook maar moet uitblijven.

Bijdrager
    Sascha

Zucht. Nu vraagt iTunes iedere keer bij het opstarten ervan op al mijn Macs of het de inkomende verbindingen mag accepteren. #frustratie

Bijdrager
    W0uTeRr

@Sascha: jup, doet ‘ie bij mij ook!

Maar ik heb dit eerder gehad, dus ik zoek even op hoe ik het toen heb opgelost.

Gevonden!

Bijdrager
    iep
    patrickheiloo op 12 november 2010

iOS 4.2 heeft vertraging door een WiFi bug op de iPad. Misschien dat het snel is opgelost, maar denk dat we nog even moeten wachten.

Dat betwijfel ik ten zeerste. Als je kijkt naar hoe de updates nu lopen dan hebben ze er steeds een aantal dagen er tussen zitten. Al die updates zijn nodig voor iets als AirPrint wat om nog onduidelijke redenen uit 10.6.5 is gehaald (het zat er in de 1 na laatste seed nog in). Die verspreiding is wel zo handig om de vele downloads aan te kunnen. Als je alles in 1 klap released roep je een complete ddos over je af. Volgens mij was het altijd al de bedoeling om iOS 4.2 pas volgende week te doen.

Bijdrager
    Sascha

@Wouter: Waarschijnlijk door iTunes eerst te verwijderen en dan opnieuw te downloaden en te installeren.

Ik heb het ook wel eens gehad. Maar nu is het op AL mijn Macs ! Irritant !

Bijdrager
    Sascha
    W0uTeRr op 12 november 2010

Gevonden!

Dat gaat over iets anders. De inkomende verbindingen waar ik het over heb is nodig voor het delen van muziek via iTunes. Zoals met Thuisdeling of voor de Remote-app op een iDevice…

Bijdrager
    hansiedejong

Download iTunes dan gewoon van de Apple site af. Moest ik trouwens wel doen aangezien ik van de 10.1 beta afkwam i.v.m. het installeren van 4.2GM op mijn iPad. Geen problemen hier na install van Apple site zelf.

Bijdrager
    W0uTeRr

Ok.

Op de een of andere manier werkt het verwijderen van de map SC Info (ook?) niet meer…

Bijdrager
    Sascha

Als ik het rechtstreeks download van de Apple-site is het 90 MB, terwijl daarjuist via Software-Update maar 55 MB…:eek:

Bijdrager
    hansiedejong

Wow…wel 35 MB meer!! Boeien! :sealed:

Bijdrager
    Sascha

Ja, dat vind ik raar…

Edit: @hieronder: Oké, dat klinkt logisch.

Bijdrager
    Chorro
    Sascha op 12 november 2010

Als ik het rechtstreeks download van de Apple-site is het 90 MB, terwijl daarjuist via Software-Update maar 55 MB…:eek:

Dat zal komen omdat je via software-update enkel en alleen de update krijgt terwijl je via de Apple-site het volledige programma krijgt.

Eindelijk is die bug er ook uit dat continu de informatie onderin je scherm verdween, hoeveel GB het is en dergelijke. Dat flikkerde aan 1 stuk door aan en uit.

Bijdrager
    hansiedejong

Op de Apple site zetten ze echt geen ander, verschillende iTunes versie dan die je bij software-update krijgt. Hier moest ik hem wel van Apple zelf downloaden en het draait als een zonnetje hier.

Bijdrager
    Sascha

Zucht. Nu vraagt iTunes iedere keer bij het opstarten ervan op al mijn Macs of het de inkomende verbindingen mag accepteren. #frustratie

Problem solved door iTunes handmatig van de Apple-site te dowloaden en opnieuw te installeren.

Bijdrager
    hansiedejong

Zei ik het niet…

Bijdrager
    W0uTeRr

Problem solved door iTunes handmatig van de Apple-site te dowloaden en opnieuw te installeren.

Same here!:smile:

Bijdrager
    iCom
    JWB op 12 november 2010

Aha, de scroll-bug in de laatste beta is er uit!

Vooral dat was brlangrijk. Normaal syncen van muziek naar m’n iPhone was niet meer mogelijk!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.