8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Sven93

iTunes 10.1 geeft hint naar films/series in Belgische/Nederlandse iTunes Store?

Heb daarnet de nieuwe iTunes-update gedownload en toen ik men voorkeuren eens aan het overlopen was (doe ik altijd bij nieuwe updates) en terecht kwam in het tablad ‘Toezicht’ merkte ik een verandering op. Nu kan ik namelijk bij ‘Beoordelingen voor:’ ‘België’ selecteren en nog heel wat andere landen die er voorheen nog niet instonden. Is dit een teken dat er zeer binnenkort effectief de nieuwe Apple TV en films/series komen in België/Nederland alsook de andere landen in de lijst zoals ze beweerden op verscheidene Apple-blog’s? Of heb ik het mis?

Bijdrager
    Panda

Heb hier versie 10.0.1 en heb die optie ook dus dat heeft niks met films/series te maken denk ik. Zie dat 9.2.1 op mijn Powermac G5 met Tiger die landen er niet tussen heeft staan.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ja, en wat bedoel je nou, Panda? Hij heeft toch een punt? Ik denk nl. ook dat die films er voor iets tussen zitten. Wellicht zat die er al in vanaf 10.0.1 maar heeft er toen nog niemand aandacht aan besteed.

Bijdrager
    Sven93

Inderdaad Nick, in iTunes 10 zaten die landen er nog niet bij, maar in iTunes 10.1. zitten die landen er dus wel bij. Daarom denk ik dat dit een teken is naar films/series verhuur en Apple TV. Het zal afwachten worden, maar ik denk dat we rond kerst een iTunes Store met films en/of series en de nieuwe Apple TV mogen verwachten. Er zal sowieso nog een keynote voor kerst zijn en daar denk ik dat Apple dit zal bekend maken, de Apple TV zouden we misschien wel al vroeger kunnen verwachten.

Bijdrager
    W0uTeRr

Goed opgemerkt!

Maar waarom denk je dat er ‘sowieso nog een keynote voor kerst zal zijn’? Volgens mij komt de volgende pas weer in janauari.

Hoe dan ook, ik hoop heel erg dat de Apple TV 2 vanaf komende dinsdag verkrijgbaar is en dat film/series dan snel zullen volgen:smile:

Bijdrager
    Sven93

Ik weet het niet, maar ik dacht dat Apple dat meestal deed voor kerst, maar kan ook dat het in januari is.

Bijdrager
    W0uTeRr

Voor zover ik weet, heeft Apple nog nooit een keynote gegeven voor kerst. Vaak is in oktober de laatste en beginnen ze in januari weer.

Maar wat natuurlijk altijd kan, is dat ze nog een paar nieuw dingen toevoegen op een mooie dinsdag ergens in de komende weken:wink:

Bijdrager
    Sven93

Laten we dat dan maar hopen hé! ;D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.