8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanhart

iTunes 10 : zwart scherm.

Hoi lieve mensen,

Ik zit wat muziek af te spelen in iTunes, maar nu is er een afspeellijst die raar doet. Wanneer ik op een nummer binnen deze afspeellijst klik, dan krijg ik een zwart scherm binnenin iTunes zelf. Andere afspeellijsten hebben dit niet. Ik zit me kapot te zoeken, maar ik vind niet hoe ik dit moet uitzetten. Klikken op het kruisje binnenin het zwarte vlak heeft geen zin, enkele seconden later komt het namelijk terug.

Iemand enig idee?
    Alvast bedankt!

EDIT : correctie : klikken op het kruisje brengt me terug naar de gewone iTunes layout, maar het nummer stopt met spelen.

Bijdrager
    Lexis

En als je de afspeellijst dupliceert en dan nog een keer probeert dit nummer af te spelen in de zojuist gedupliceerde afspeellijst?

(rechtermuisklik op de afspeellijst -> dupliceer)

Het topic past trouwens beter in “iPod, iTunes & iPhone”.

Bijdrager
    Hanhart

Als ik de afspeellijst dupliceer heb ik hetzelfde probleem.:(

Bijdrager
    Hanhart

Ik merk nu ook dat er een nummer in de afspeellijst geen last heeft van dit probleem… Wanneer het nummer begint te spelen springt iTunes terug naar z’n normale layout…

Bijdrager
    Delta

Ik heb dit ook bij een paar nummers. Maar ik geloof dat het bij mij komt omdat het bestand een QuickTime filmbestand is. Kijk eens bij een nummer waar je dit probleem mee hebt wat voor een bestand het is. Dat doe je door het te selecteren en dan even klavertje + i in te drukken. Het staat onder het tabje ‘overzicht’.

Bijdrager
    Hanhart

Inderdaad, dat is het. Bedankt.:)

Bijdrager
    Delta

Daar is het forum voor he:wink:

Bijdrager
    Steenberg

Ook ik krijg een zwart scherm bij het opstarten van itunes en kan daarna itunes alleen geforceerd stoppen. Graag een oplossing.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.