15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    dijkie

iTunes 10 start niet op

Beste forummers,

Ik heb wat gezocht op het forum maar kon het niet zo 123 vinden. Maar sinds ik itunes hebt geupdated naar versie 10 start ie niet meer op. Ik krijg waarschijnlijk wel bekende scherm met itunes is onverwacht gestopt. Daarbij kan je opnieuw proberen, maar dan gebeurd er niks. Het de mijn macbook al een paar keer opnieuw opgestart maar dat helpt ook niet.

Weet iemand hier een oplossing voor ?

alvast bedankt

Bijdrager
    Devastation

Herinstalleren?

Bijdrager
    Hansi2124

Schijfpermissies al herstel met Schijfhulpprogramma?

Bijdrager
    Yaris

Oplossing gevonden op Apple Discussions: move the file named “DesktopVideoOut.component” out of the folder Library/QuickTime.

Bijdrager
    Ce

Zelfde probleem, op mijn mac heb ik echter geen file DesktopVideoOut in de Library/Quicktime staan. Itunes start met geen mogelijkheid meer op. 1 seconde na het opstarten bevriest het programma.

Herstellen van permissies gedaan, net als herinstalleren.

Mijn iPhone kan ik gewoon aansluiten, itunes start dan wel op maar tot een sync komt het nooit (iphone sluit na 1 seconde weer af) en itunes loopt vast. Mijn itunes bibliotheek op de Synology NAS is gewoon toegankelijk voor bijv. het prorgramma DSAudio op mijn iphone of met finder.

Bijdrager
    rjverhaag

Had het zelfde probleem na installeren van Snow Leopard!!!! Bedankt voor de tip, Itunes doet ’t weer. Open FTD doet ’t echter nog steeds niet.

Bijdrager
    Afroman

edit: sorry verkeerd topic.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Ce op 03 september 2010

Zelfde probleem, op mijn mac heb ik echter geen file DesktopVideoOut in de Library/Quicktime staan. Itunes start met geen mogelijkheid meer op. 1 seconde na het opstarten bevriest het programma.

Gezocht in de library op de root van de HD? Want daar zou hij moeten staan, en niet in de library van je thuis map.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Yaris op 03 september 2010

Oplossing gevonden op Apple Discussions: move the file named “DesktopVideoOut.component” out of the folder Library/QuickTime.

Het blijft vreemd, want ik heb totaal geen probleem met iTunes 10, terwijl “DesktopVideoOut.component” gewoon staat waar die moet staan…. :slant:

Bijdrager
    MenMs

De root is: Systeem/Bibliotheek/quicktime/DesktopVideoOut.component
    Nadat ik deze had verwijderd, startte itunes 10 wel op.

suc6

Bijdrager
    Ce

Zo plotseling als het het probleem is ontstaan…zo plotseling is het ook weer verdwenen. Na talloze herstarts, herinstallaties van o.a. itunes, schijfpermissies herstellen (DesktopVideoOut overigens niet gevonden…) en controles van de NAS gisterenavond de boel de boel gelaten en vanochtend weer opnieuw begonnen. Omdat de eerste poging al meteen een vastloper opleverde de laptop weer afgesloten. Zojuist opnieuw opgestart en jawel…..itunes werkt weer maar vraag me niet hoe. Uren en uren prutsen leverde geen resultaat op en de 31e (o.i.d.) herstart lost het op.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    MenMs op 04 september 2010

De root is: Systeem/Bibliotheek/quicktime/DesktopVideoOut.component
    Nadat ik deze had verwijderd, startte itunes 10 wel op.
    suc6

Nee dus. Het staat in: Macintosh HD/Bibliotheek/quicktime/

Bijdrager
    Yaris

Als je het niet kunt vinden zoek dan met Spotlight.

Bijdrager
    dinordi
    Yaris op 03 september 2010

Super! Ik had hetzelfde probleem. Na verwijdering van de “DesktopVideoOut.component” werkte alles weer!

Bijdrager
    Yaris

Blij dat ik je heb kunnen helpen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.