17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    DEform

iTunes 10 installatie

Hi,
    Ik woon momenteel in Australië, heb mijn MBP hier gekocht enkele weken geleden en probeer nu iTunes 10 te installeren via de software update, daar kreeg ik de volgende foutmelding (afbeelding)
    Ook als ik iTunes manueel download en probeer te installeren krijg ik dezelfde foutmelding. Na de foutmelding zegt de installer wel dat de installatie is geslaagd, maar iTunes crasht tijdens het opstarten…
    Iemand een idee?

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]upload plaatje kan het beste gedaan worden door op Img te klikken tijdens het maken van een bericht[/mod]

Bijdrager
    Jurriaan.

kijk eens naar de schrijfbevoegdheden van dat bestand?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Oppie

Zeker Vuze in gebruik?!

(Kut programma!)

Bijdrager
    Pieterr

Oppie doet ook aan goegel (net als ik).:lol:

Bijdrager
    Oppie

Tja, het is soms allemaal best wel niet zo moeilijk…:wink:

Bijdrager
    DEform

Schrijfbevoegdheden staan op lezen/schrijven voor iedereen…
    Ik gebruik geen torrent programma’s als vuze, die thread van apple had ik ook al gegoogled.

Bijdrager
    Oppie

Dit: http://forum.macosx.nl/community/topic/probleem-met-kext-file ?

Ik zou er even een combo-update overheen jagen, en anders een install, wat met 10.6 weinig moeite kost.

Bijdrager
    1234

Als ik mijn software update aanklik krijg ik de melding dat 9. nogwat de huidige versie is…?

moet iTunes 10 nog doorgevoerd worden ofzo?

Bijdrager
    DEform

Ja combo update was mijn laatste idee, zal ik straks proberen als ik thuis ben:)

Bijdrager
    Mathiaz

@ timmyboy

Waarschijnlijk gebruik jij nog Mac OS X 10.4…

geen ondersteuning meer?…

Bijdrager
    KarelWillem

Die melding heb ik al maanden. Zo niet jaren.:lol:

Gewoon altijd fijn op OK klikken en verder geen last van.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Oppie op 02 september 2010

Zeker Vuze in gebruik?!
    (Kut programma!)

Ik gebruik Vuze ook (al “jaren”) en hoezo een kut programma?
    Ik heb overigens die extensie niet in de map staan, dus vermoedelijk heeft het met een instal optie te maken.
    Ik heb n.l. zojuist via de “instal wizzard” vuze ge-update. Op een gegeven moment wordt er gevraagd of ik een plug-in wil installeren (let wel: een trial!) om mijn iTunes bibliotheek netjes te houden. Dat zal dan wel die “N-Mon.kext” zijn. (“Mon” staat vast voor “Monitoring”) Aangezien het om een trial gaat, denk ik dat deze extensie zondermeer verwijderd kan worden. (Ik heb deze optie in ieder geval overgeslagen)

De extensie lijkt overigens niet persé aan Vuze te zijn gelinkt, want hij wordt ook genoemd in combinatie met andere programma’s…

Bijdrager
    DEform

Ok na 35min telefoneren met AppleCare Australië is het opgelost:
    De DesktopVideoOut.component in /library/quicktime/ was de boosdoener :@

Bijdrager
    Pieterr

Bedankt voor het terugmelden van de oplossing!

(Jammer dat lang niet iedereen die moeite neemt.)

Bijdrager
    Oppie
    hendrik op 02 september 2010

Ik gebruik Vuze ook (al “jaren”) en hoezo een *** programma?

Ok, het is een wat kort-door-de-bocht opmerking.
    Maar het is wel vaker voorgekomen dat Vuze dingen rare dingen uithaalde met het systeem. En dan vind ik het een onaardig programma worden…

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    DEform op 03 september 2010

Ok na 35min telefoneren met AppleCare Australië is het opgelost:
    De DesktopVideoOut.component in /library/quicktime/ was de boosdoener :@

En wat heb je daarmee gedaan dan? Gewist soms? Het is n.l. wel een standaard Apple component. (“N-Mon.kext” dus niet, dus waarom wis je die dan niet?) Ik kreeg zelf overigens geen melding tijdens het installeren van iTunes 10 (ik heb “N-Mon.kext” dus ook niet, en iTunes crash’t niet). Dus hoe kan “DesktopVideoOut.component” de oorzaak zijn als er in het alert venster sprake is van een totaal andere andere naam, n.l: “N-Mon.kext“?

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.