8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Plankierkaarter

iTunes 10 grootte album-illustraties veranderen

Vroeger kon je de album-illustraties zo groot of klein maken als je maar wou.
    Bij iTunes 10 is dit (denk ik!) niet meer mogelijk…
    Weet er iemand hoe je dit weer activeert?

Francis

Bijdrager
    Pascalvilt

In welke weergave bedoel je ?
    Als je het in albumlijst weergave bedoelt dan moet je bovenaan op de knop drukken waar staat : Album op artiest , Album op titel of Album op artiest/jaar.

In de rasterweergave zit rechtsboven een schuifregelaar.

En coverflow is nog steeds zoals het was.

Bijdrager
    Speedooo

Helaas is “groot” niet echt heel groot. In iTunes 9 kon je de album-illustratie inderdaad zo groot maken als je wou en daar maakte ik ook goed gebruik van. Nu heb ik helaas een “klein-groot plaatje” :’)

Bijdrager
    Maced.2
    Speedooo op 05 september 2010

Helaas is “groot” niet echt heel groot. In iTunes 9 kon je de album-illustratie inderdaad zo groot maken als je wou en daar maakte ik ook goed gebruik van. Nu heb ik helaas een “klein-groot plaatje” :\’)

inderdaad vind dit erg onhandig,heb me rot gezocht al die jaren naar die vette cover’s en nu dit in 10.
    Nee ik ben weer back to itunes 9.2 :grin:

Bijdrager
    Japsuh

Is er niet iemand ergens die een mooie mod heeft gemaakt zodat de layout weer de oude is. Grote albumillustraties en de titel en artiest eronder vond ik geslaagder. Ook mag de kleur best weer terug…

Bijdrager
    Maced.2

kijk eens aan…klik

Bijdrager
    Japsuh

Helaas. Deze zet alleen de kleuren terug (van versie 8, dat is ook te veel van het goede). De layout met de albumillustraties is nog steeds hetzelfde…

Bijdrager
    katteman

iTunes tip, klik op het infovenster tujdens afspelen van een nummer.
    Dan krijg je een Quicklook venster met bediening.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.