13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    YoMarK

Itrip kopen

Ik ben al een tijdje opzoek naar een winkel die de Itrip(voor iPod 2) kan leveren.
    Dit apparaatje schijnt niet meer in nederland geleverd te worden.

Iemand enig idee waar en hoe ik toch een Itrip kan kopen ?
    Of is er misschien een alternatief hiervoor ?

Alvast bedankt !

Bijdrager
    sabine

ik heb gehoord dat http://www.x-alt.nl ze had maar ik kan ze niet op de site vinden, even bellen dus

Bijdrager
    iAN

Apple Store Rotterdam…

Bijdrager
    Peter Fitskie
    ”iAN”

Apple Store Rotterdam…

Op de website ook niet meer te vinden.
    iTrip was ook wettelijk niet toegestaan, dus uit de handel met die rommel.

Bijdrager
    Roggie

Rommel?

Bijdrager
    Peter Fitskie

rommel met een kleine r. Rommel met een hoofdletter r was een Duitse veldmaarschalk uit de 2e WO.

Als je iets op de markt brengt en je hebt van te voren niet goed geinformeerd of het wettelijk op die markt wel toegestaan is, wat in dit geval dus niet is, dan zit je in mijn ogen te rommelen.

Bijdrager
    Roggie

Ja, ik wat rommel betekent en wie Rommel was, maar de eerste iTrip en aanverwante FM zenders zijn al tijden op de markt. Het is nogal vaag van de overheid dat ze hier nu ineens achteraan gaan, na die dingen jarenlang getolereerd te hebben.

Bijdrager
    nankovic

de itrip is steengoede rommel!

Bijdrager
    Rolf

Bijdrager
    addyboy

Mijn vader heeft net een iTrip in Amerika gekocht:):P

Bijdrager
    pepijn

Ik heb een maand geleden een iTrip gekocht. Dat werkt heel goed en vlot. Ik heb het wel in Gent (België) gekocht.

Bijdrager
    jkazius

Ik heb hem onlangs gekocht bij MacHouse Woerden

Bijdrager
    henkverhaar
    ”YoMarK”

Ik ben al een tijdje opzoek naar een winkel die de Itrip(voor iPod 2) kan leveren.
    Dit apparaatje schijnt niet meer in nederland geleverd te worden.

Iemand enig idee waar en hoe ik toch een Itrip kan kopen ?
    Of is er misschien een alternatief hiervoor ?

Alvast bedankt !

Gewoon bestellen bij Griffin.

Illegaal is nog maar de vraag. Formeel is uitzenden op de FM banden verboden. Echter, de zendersterkte ligt onder het toegestane niveau van strooistraling van elektrische apparatuur (apparatuur die intern met frequenties werkt die in de FM band liggen zal FM strooistraling produceren; het vermogen/bereik hiervan is aan een maximum gebonden). Zolang er geen proefproces over de iTrip is geweest durft niemand te zeggen of het ding echt onder het FM-zendverbod valt. Overigens, het uitgezonden vermogen is zo klein dat het apparaat in ieder geval niet door wetshandhavers is op te sporen, tenzij z bij je in de auto zitten…

henk

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.