7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iWout

iTrip frequentie-lijst voor Nederland?

Weet iemand of er ergens een lijst te vinden is met daarop de frequenties van de iTrip? Er is in Amerika wel zo’n lijst, namelijk per staat. Het is best vervelend als je naar je iPod in de auto zit te luisteren en de verbinding wordt onzuiver of er komt een andere zender doorheen. Hier in Dordrecht en omstreken is bijvoorbeeld 88.7 de beste frequentie naar mijn mening. Graag hoor ik van jullie. Of misschien kunnen we op deze manier door uitwisseling van ervaringen zo’n lijst samenstellen?

Bijdrager
    Gerrit

Ik ben nog op zoek naar een (web)winkel waar ik de nieuwe iTrip kan kopen voor mn 3rd gen iPod.
    Maar je zou in principe gewoon de standaard radiofreq lijst erbij kunnen pakken, en kijken waar de minste overlapping zit met bestaande frequenties.

Bijdrager
    araminta
    ”Gerrit”

Ik ben nog op zoek naar een (web)winkel waar ik de nieuwe iTrip kan kopen voor mn 3rd gen iPod.
    Maar je zou in principe gewoon de standaard radiofreq lijst erbij kunnen pakken, en kijken waar de minste overlapping zit met bestaande frequenties.

Voorlopig alleen nog te bestellen bij Griffin zelf, maar wellicht ook al pre-order mogelijk bij Applewinkels.

Zodra ik ‘m heb zal ik de omgeving van Utrecht eens testen. Zal leuk worden zo onder de rook van Lopik…

Bijdrager
    beammeup

ik meen me te herinneren dat ik een iTrip heb zien liggen in de Macwinkel in Amsterdam.
    het kan zijn dat de wens de vader van de gedachte is… maar ik weet het vrijwel zeker.
    mijn vraag is dan weer, als ik niet zo’n elegante oplossing zoals onlangs in de SMART te zien was kan kopen, kan ik dan wel een iPod met een iTrip gebruiken zonder over een traject van 60 kilometer meerdere malen van frequentie te moeten wisselen?! 8)
    dan ben ik wel ongeveer om. mijn eerste iPod heb ik namelijk aan mijn vriendin cadeau gedaan.(10GB eerste generatie.)

beammeup
    :o

Bijdrager
    Jor1

oude iTrip ligt nog steeds bij Chipmunk in het schap.
    De nieuwe zullen ook wel komen.

97.3 werkt prima.
    Ik rijd veel door nederland, alleen bij het Nissan gebouw in Amsterdam (A4) zit een of andere piraat!

Bijdrager
    2manydjs
    ”beammeup”

ik meen me te herinneren dat ik een iTrip heb zien liggen in de Macwinkel in Amsterdam.

Klopt, maar die was voor de vorige generatie iPod’s.

Moderator
    unSOUND

Er loopt al een ander draadje over de iTrip, en daar werken door Jonste deze frequenties gepost:

”Jonste”

FM Vlissingen…….88.8 MHz….750 W….68 m
    FM Maastricht…….88.9 MHz….500 W….90 m
    FM Breda…………89.7 MHz…..1 kW….63 m
    FM Eindhoven……..89.7 MHz…..1 kW…107 m
    FM Nijmegen………89.8 MHz….500 W….61 m
    FM Groningen……..90.3 MHz…..5 kW….91 m
    FM Hilversum……..90.4 MHz….100 W…111 m
    FM Hoorn…………90.4 MHz….10 kW….94 m
    FM Rotterdam……..90.5 MHz….10 kW…170 m
    FM Smilde………..90.5 MHz….20 kW…205 m
    FM Lopik…………90.7 MHz…100 kW…233 m
    FM Enschede………90.7 MHz…..4 kW….77 m
    FM Terneuzen……..90.8 MHz…..2 kW….81 m

FM Regionaal

FM Amsterdam……..93.6 MHz…..2 kW….87 m
    FM Alkmaar……….96.3 MHz…..1 kW….61 m
    FM Haarlem……….97.3 MHz….200 W….85 m
    FM Purmerend……..97.4 MHz….316 W….38 m

FM Terschelling…..97.7 MHz….100 W….36 m
    FM Sneek…………97.9 MHz…..2 kW….40 m
    FM Leeuwarden…….90.8 MHz….100 W….62 m

FM Dedemsvaart……92.4 MHz….500 W….51 m
    FM Groningen……..92.4 MHz….500 W….82 m

kik hier naar de andere thread:
    http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=2119&postdays=0&postorder=asc&start=45

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.