9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iTMS muziek naar een iBook, kan dit?

Hallo allemaal,

Ik ben van plan al mijn iTunes muziek te kopieren naar de iTunes van mijn iBook. Het probleem is dat het wel gedownloade iTunes muziek is, dus gekocht bij de Apple Store. Ik heb alleen gehoord dat er een slotje op zit op het muziek zit, en dat het niet op andere computers kan. Is dit waar? Wat kan ik hier aan doen?

Groet en alvast bedankt,

Mathijs.

Inactief
    Anoniem

Geen probleem… muziek overzetten naar je iBook en vervolgens deze een machtiging geven (je krijgt er standaard 5 van de iTMS en je kunt ze ook weer intrekken). Machtiging geven doe je door op een willekeurig gekocht nummer te klikken, iTunes vraagt om je wachtwoord, even intypen en klaar.

Inactief
    Anoniem

Werkt dat zo? Fantastisch systeem! Wederom bedankt voor de oplossing! Ideaal forum toch is dit.

Inactief
    Anoniem

De DRM van Apple is redelijk soepel… die 5 machtigingen kun je b.v. ook met je vrienden delen. Dus zij kopen muziek en geven jou een machtiging en jij doet hetzelfde, fantastische manier om snel en goedkoop een verzameling op te bouwen.

Moderator
    Koen van Tongeren

Overigens: als je de muziek niet langer op je oude Mac gaat afspelen raad ik je aan om daar de authenticatie in te trekken. Anders ben je zometeen door je 5 authenticaties heen.

Inactief
    Anoniem
    ”Koen

Anders ben je zometeen door je 5 authenticaties heen.

Je kunt één keer per jaar al je machtigingen intrekken en vervolgens weer uitdelen, dus don’t worry.

Moderator
    Koen van Tongeren

Precies, daarom waarschuw ik ook: ik zit al een tijd aan de 5 en kan pas volgend jaar maart weer de boel resetten. Daarom de waarschuwing.

Bijdrager
    Meccs
    ”Koen

Overigens: als je de muziek niet langer op je oude Mac gaat afspelen raad ik je aan om daar de authenticatie in te trekken. Anders ben je zometeen door je 5 authenticaties heen.

Heb mn mac laatst opnieuw geinstalleerd, machtigingen vergeten in te trekken. Die credit/authenticatie ben ik kwijt zeker:p

Bijdrager
    Xigh

Het lijkt mij dat je wel op een centraal punt in de ITMS die machtigingen kunt intrekken.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.