3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    McFire

Items komen niet terug in iCal

Ik gebruik iSync om iCal te synchroniseren met mijn SonyEricsson P910i en Palm Treo. Lijkt omslachtig, maar het kan nu eenmaal niet anders. Ik moet dus altijd iCal gebruiken als tussenstation tussen de Palm en de P910i. Tot op heden ging dat goed. De afspraken kwamen bij alle drie keurig in de agenda.

Gisteren ging ik weer syncen en nu kwamen de nieuwe items uit de P910 en Palm niet terug in iCal. Het vreemde is dat de nieuwe items uit de Palm nu wel in de P910 staan en andersom. Alleen wordt iCal dus niet bijgewerkt. Ook gewiste items blijven in iCal staan.

Ik heb de synchronisatiegeschiedenis al een keer gewist, maar dat helpt niet. :(

Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen?

Bijdrager
    milko

Hi McFire,

Ik ondervond net hetzelfde probleem. Ik heb een Sony T630. Net een afspraak in de laatste opgenomen, gesyncd, maar komt niet terug in iCal op de Mac, maar wel op mijn iPod Touch. Ook een item aangemaakt op de iPod komt niet terug in iCal ,maar weer wel op de Sony T630. De agenda wordt dus kennelijk wel bijgewerkt op de mac, maar iets lijkt er mis met iCal.

Bijdrager
    milko

@McFire

Ik heb inmiddels de oplossing al gevonden.
    Reset iSync History in iSync/Preferences.
    Met dank aan een posting in McFreak.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.