6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dr.cody

iSync werkt niet met Nokia n95, help! [OPGELOST]

Heb net mijn nokia n95 binnen gekregen maar heb een probleem gevonden.

De nokia uit de doos kwam met versie 11 firmware/software er op. Deze syncte
    met de speciale nokia iSync plugin perfect.

Nu heb ik de mobiel geupdate naar de versie 12 software en nu werk iSync niet. :x Krijg een algemene error en kan geen andere logs vinden over wat er precies fout gaat.

Iemand anders ook dit probleem?

Was ik maar bij SE bijven hangen…. :oops:

Bijdrager
    RonalddeVries

Het spijt me, maar ik heb totaal geen problemen met mijn N95 en iSync. Het kan dus wel.

Ik draai de nieuwste versies, zowel op de Nokia als op mijn Mac. Opnieuw toevoegen in iSync misschien een optie?

Bijdrager
    dr.cody

Opgelost!

Was een probleem in mijn iSync. Lag dus niet aan mijn telefoon gelukkig.

Bijdrager
    Robert
    ”dr.cody”

Opgelost!

Was een probleem in mijn iSync. Lag dus niet aan mijn telefoon gelukkig.

Wat was het? Heb een probleempje met mijn E61, dus ben wel benieuwd…

Bijdrager
    MarkMacintosh

Ik heb een soortgelijk probleem met mijn Nokia 6680 gehad. Na een nieuwe installatie van osx op mijn MacBook werkte isync met mijn 6680 niet meer, terwijl dit altijd goed gewerkt heeft.

Het probleem was dat ik mijn nokia slechts met 1 mac kon synchroniseren en dat had weer te maken met de iSync agent op mijn telefoon. Het verwijderen en opnieuw installeren van de iSync agent op mijn nokia was voor mij de oplossing.

Misschien dat je hier wat aan hebt.

Bijdrager
    Drahthaar

Heb net m’n N95 bij TNT opgehaald, en probeer de bijgeleverde cd te installeren, wat me niet lukt. Iemand een suggestie?
    Draht

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.