6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    MacTS

iSync terug via TM, werkt niet

Ik wist van tevoren dat na de installatie van Lion mijn vertrouwde iSync verdwenen zou zijn. Maar ik las her en der dat gebruikers via TM hun iSync terug haalden en dat de synchronisatie met bijv. Nokia-telefoons weer zou werken. Helaas ben ik een uitzondering. Ik kan gewoon ‘pairen’ en krijg een BT-verbinding tot stand. Bestanden kan ik zo dus uitwisselen, maar het via iSync synchroniseren van iCal en Adresboek krijg ik niet voor elkaar. Ik krijg steeds de melding dat de verbinding is mislukt. Wie heeft een oplossing? O ja, ik heb een Nokia E52.

Bijdrager
    Groverr

Ik begrijp dat je het programma iSync hebt kunnen terughalen uit de backup en dat het programma nu in je programmamap/Launchpad staat. Staat de Nokia E52 wel weergegeven aan de linkerkant van het iSync schermpje als je het programma opent? Zo niet, dan moet je de iSync plugin (opnieuw) downloaden van de Nokia website en vervolgens installeren.

De nokia iSync website:
    http://www.nokia.nl/support/productsupport/isync/compatibility-and-download

Bijdrager
    MacTS

De E52 wordt inderdaad gewoon weergegeven aan de linkerkant van iSync want ik had opnieuw de plugin gedownload. Toch maakt hij geen verbinding, terwijl BT-bestandsuitwisseling wel gewoon werkt.

Bijdrager
    Groverr

Ik ga er vanuit dat je al hebt geprobeerd om middels iSync de informatie op de telefoon te vernieuwen en dat je ook onder voorkeuren het vinkje bij algemeen hebt gezet. Ook ga ik ervan uit dat de opties zijn geselecteerd als je op het telefoontje klikt in het iSync scherm.

Bij mij heeft het meermaals zin gehad om bij foutmeldingen tijdens de synchronisatie de Nokia opnieuw op te starten zodat de bluetooth verbinding opnieuw tot stand komt.

Bijdrager
    MacTS

Al je suggesties waren al uitgevoerd. Ook heb ik inmiddels al tig malen geprobeerd op te starten. M’n Mac blijft antwoorden dat ‘De verbinding met de E52 is mislukt’. Terwijl BT-bestandsuitwisseling wel gewoon werkt.
    Van ellende uiteindelijk maar eens de USB-kabel uit het Nokia-doosje gehaald. Heb de E52 eerst uit iSync verwijderd en opnieuw toegevoegd (via USB). Gelukkig, dit werkt wel en zo gaat het ook nog heel wat sneller.

Bijdrager
    Groverr

Dit kwam ik nog tegen, misschien kan je er iets mee.

iSync gebruiken onder Mac OS X Lion

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.