9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    MacFeegle

iSync & SonyEricsson W880i

Mijn vertrouwde T39m uit de middeleeuwen is naar de eeuwige jachtvelden, ik overweeg nu de SonyEricsson W880i. Kan iemand me vertellen of

– die lekker werkt met iSync?
    – de sms-functie van het adresboek werkt (kopppeling via bluetooth)?

Ik zie hem niet in het lijstje van Apple staan en ook hier op het forum kan ik het antwoord niet vinden.

Bijdrager
    Sentitel

Je moet het volgende (http://www.davidforster.com/2007/02/26/w880_isync_plugin/) downloaden en installeren waardoor die wel werkt met iSync, ik heb dat ook gedaan en het werkt perfect!

Ik heb dat met adresboek nog nooit gebruikt tot net, hij koppelt wel, maar verstuurd geen smsje en belt niet. Ook niet via: http://www.davidforster.com/2007/03/22/w880_os_x_address_book/. Ik krijg wel een melding als ik gebeld word.

Bijdrager
    baziel

de W880i is redelijk nieuw, daarom misschien ie niet in het lijstje staat :?

Bijdrager
    baziel

edit: dat ie :)

Bijdrager
    MacFeegle

zonder die plug-in’s doet ie het niet?

Bijdrager
    joasdekker

Ook met de plugin wil het bij mij niet lukken helaas.
    I sinc vind de telefoon wel, maar geeft de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met dit apparaat.

ZIjn er nog mensen die het wel werkend hebben gekregen?

B.v.d.

edit: uiteindelijk gelukkig wel gelukt!

Bijdrager
    joasdekker

Fantastisch.
    2 keer pakte hij hem pas, maar dit scheelt mij een paar avonden gefrustreerd met mn telefoon klooien.

Bedankt.

Bijdrager
    MacFeegle

ik heb inmiddels de w880i in bezit; de tweaks van mijnheer Foster werken uitstekend al twijfel ik of dat sms-en via het adresbook werkt …

Bijdrager
    MacFeegle

isync-en gaat goed, maar sms-en niet. ik zit en blijf nog even op 10.4.10. iemand een fix?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.