7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MarcelK

Isync + Samsung E700

Iemand hier ervaring mee?

Kunnen zij met elkaar omgaan ?

Bijdrager
    PeterK

Waarschijnlijk niet, kijk maar op de lijst van ondersteunde apparaten op de amerikaanse site van apple.
    http://www.apple.com/isync/devices.html

Bijdrager
    Ganymedus

Helaas onmogelijk lijkt mij, daar je bluetooth nodig zult hebben om te communiceren.
    Maar ik geef deze topic toch een schopje omdat ik nieuwsgierig ben of het je toch op een een of andere manier gelukt is, of je bijv. je sms-jes en foto’s naar je mac kan versturen dmv datakabel of infrarood.

Moderator
    Strifer

er zit standaard geen data-kabel bij de E700 en ik vraag mij zelfs af of deze wel beschikbaar is voor de Mac. Voorheen gebruikte Samsung altijd van die ‘standaard’ pc poorten en geen USB, volgens mij is dat voor de E700 niet veranderd, heb ook nooit software van samsung aangetroffen voor mac gebruikers.

:)

edit: overigens zit er wel infrarood op de E700, wellicht kun je daar iets mee.

Bijdrager
    Ganymedus

ja daar zat ik ook al over te twijfelen.

PS hoe was je k-dag/nacht Strifer?

Moderator
    Strifer

de E710 is nog vetter btw.. nu ook met flitser en geheel in zilver design.. zit ik met mijn blauwe….. nou ja..

umm ja, k-dag en k-nacht waren super. we moeten elkaar ’s wat langer spreken, dit gaat zo niet goed:D

Bijdrager
    Skilip

Ik heb ook een samsung e700. Daarnaast heb ik een iMac met infrarood. In het regelpaneel infrarood herkent hij de telefoon wel, maar ik zou niet weten wat ik er verder mee moet doen on de bestanden van de e700 te downoaden. Iemand suggesties?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.