10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Istari

iSync naar Treo 680 verlies van groepen

Al m’n contacten zitten netjes in m’n adresboek, mooi per groep of per slimme groep.
    Nu als ik een een sync doe naar m’n Treo 680 zitten daar al m’n contacten in geen groep namelijk ‘Unfilled’.
    Hetzelfde voor m’n afspraken.
    Ik heb dezelfde groepnamen in beide apparaten.
    Hoe kan ik er voor zorgen dat m’n groepen worden overgenomen bij het syncen ?
    Het is wel m’n eerste smartphone.

Bijdrager
    feek

Dat gaat je helaas niet lukken met de standaard hotsync mogelijkheden van palm. Je zult ook merken dat als je bij een contactpersoon twee adressen hebt (bv zakelijk en prive) er ook maar een overgezet wordt.
    Met The missing Sync lukt het geloof ik wel

Bijdrager
    Cenobyte

Ik heb ook een Treo (wel nog een 650) en ik gebruik Missing Sync. Toch werkt het allemaal niet bijster goed… Adressen en agenda gaat redelijk, maar nu heb ik weer het rare dat mijn verjaardagen bij het syncen soms verdubbelen: inmiddels staat elke verjaardag al 4x vermeld op de betreffende dag.

Ik zal blij zijn dat de iPhone er straks is, want ik word krankjorum van dit soort gedoe…
    :D

Bijdrager
    Istari

Allen bedankt,

Ik heb de missing sync geïnstalleerd als test en dit werkt inderdaad prima.
    Ik heb lang getwijfeld of ik nu zou wachten op de iPhone of zou kiezen voor een Treo met PamOS, na een negatieve test van een Belgisch tijdschrift (Pc magazine) waarbij m’n zegt dat de iPhone goed is behalve het telefoon gedeelte heb ik gekozen voor de Treo.

Bijdrager
    Cenobyte

Veel plezier met die brakke Treo. Ik heb het ding inmiddels 2 jaar en kan niet wachten om hem om te ruilen voor een iPhone :D

Het telefoongedeelte van de Treo zuigt trouwens ook verschrikkelijk: veel echo en een erg slecht geluid.

Bijdrager
    CaDoc

Heb ook zo’n Treo 680 en had de hoop met de Missing Sync een goede oplossing te hebben, en aanvankelijk leek het allemaal goed te werken. Op de langere termijn kreeg ik toch weer problemen met mijn contacts en heb het bijltje er maar bij neergelegd.

Mijn agenda heb ik nu op mijn Nokia E60 en dat werkt heel aardig, in ieder geval goed werkbaar met de Nokia iSync plugin. Geen problemen meer met mijn agenda of contacts.

Voor mij is het nu ook wachten op de iPhone NL, dan kan ik tenminste op een normale manier mijn email verwerken (werkt ook niet 100% op de Palm). Als het nog lang duurt voordat de iPhone komt, neem ik misschien toch nog een Nokia E61i als “tussenoplossing”…

Bijdrager
    EdPOD

Dan zijn jullie wel benieuwd naar mijn verhaal….

Heb sinds gisteren een iPhone!
    en heb nu nog een Treo 680 met een HELE hoop belangrijke info:
    – Adressen, telnrs,
    – Memo’s (zeer veel gebruikt)
    – Takenlijst (werk met name met DateBk 6) Geweldige app!
    – Agenda (Op de zaak ondersteunen ze bij mij alleen Palm…:( In welke tijd leven we???)

Hacken hebben we een hele avond over gedaan, maar werkt nu perfect met Vodafone SIM!
    Ik kan je echt zeggen: WAT EEN SUPERAPPARAAT!
    Ik heb overigens de Treo wel een heerlijk ding gevonden, op de resetjes na (als iemand belt met name..:x )

Maar… en nu?

1. Hoe krijg ik nu mijn contacts over?
    Via iSync of via Import vcard worden de velden niet goed doorgegeven… zelfs emailadressen staan onder ‘andere’…. balen, om mijn Treo heb ik overzicht

2. Memo’s hoe krijg ik die over?

3. Maar ik baal ECHT dat ik geen takenlijst heb…

Verder baal ik niet, maar geniet ik echt van Webbrowser, Youtube, iPod, photos, videos. Echt AMAZING!

Ik wil dus meegeven dat er nog steeds wel wat nadeeltes zijn. Ik snap ook niet dat Apple geen goede takenlijst in OSX EN in de iPhone heeft… :oops:

Iemand nog tips op bovenstaande? (HELP! :wink: )

Bijdrager
    Istari

Als je je contacts in Adresbook heb zitten en in Calender zou dit perfect moeten kunnen via iTunes er is daar een optie voor.
    Hoe is het geluid en kwaliteit van een telefoon gesprek trouwens, ik heb daar alleen maar slecht over gelezen ?

Bijdrager
    Cenobyte
    ”EdPOD”

1. Hoe krijg ik nu mijn contacts over?

Ik vrees dat je het beste alles opnieuw op je Mac in Adresboek kunt invoeren. Kun je gelijk alles even opschonen.

”EdPOD”

2. Memo’s hoe krijg ik die over?

Da’s een goeie. Zijn er geen Memo programmatjes of mogelijkheden op de iPhone? Da’s wel een klein gemis, eerlijk gezegd.

”EdPOD”

3. Maar ik baal ECHT dat ik geen takenlijst heb…

Da’s vreemd, want iCal heeft die wel. Wordt de takenlijst uit iCal niet meegesynced?

Bijdrager
    EdPOD
    ”Istari”

Als je je contacts in Adresbook heb zitten en in Calender zou dit perfect moeten kunnen via iTunes er is daar een optie voor.
    Hoe is het geluid en kwaliteit van een telefoon gesprek trouwens, ik heb daar alleen maar slecht over gelezen ?

Geluid? Ik ben er tevreden mee. Via headset werkt erg goed. Top in de auto.
    Als je heel erg kritisch bent: een Nokia klinkt wat zuiverder…

Telefoonintegr. Zoals dit kan echter geen ander zoals Apple! :-))

(getypt op mijn iPhone:-) )

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.