2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    joey.buddenberg

iSync (missing sync) / Pocket Mac & Entourage

Hallo Mensen,

Ik heb gezocht naar een passend antwoord (misschien nog niet grondig genoeg) maar stel de vraag toch maar eens.

Doordat sommige fabrikanten in de theaterwereld zich vastklampen aan de PC en de Pocket PC ben ik in het bezit van een HP iPAQ RX3715 PPC welke ik tot voor kort altijd syncte met mijn PC laptop. Aangezien ik toch weer ben overgestapt op een iBook zal ik voortaan mijn agenda ook moeten syncen met mijn iBook. Kortom ik ben dus op zoek naar mensen die middels Missing Sync of Pocket Mac met succes kunnen syncen met Entourage.

Missing Sync heb ik aangeschaft maar daarmee krijg ik het niet voor elkaar, Pocket Mac wil ik pas aanschaffen als ik zeker weet dat het beter werkt en vooral ook synct met Entourage. Dus als er mensen zijn die me antwoord kunnen geven op mijn vragen uit eigen ervaring. Laat van u horen!

Joey Buddenberg

Bijdrager
    AppelJuice

Ik heb ondanks de negative ervaringen hier op het forum ->:apple:
    toch Pocketmac Phone Edition aangschaft. Ik heb n.l. een SPV C500 met Windows Mobile.

Na installatie heb ik tot nu toe nog steeds zonder problemen mijn telefoon met de Mac kunnen syncen.
    Ik sync dan wel iCal en het Adresboek, alle gegevens worden netjes overgezet en evenueel gewijzigd, zelf meerdere agenda’s gaat goed. In de voorkeuren kun je ook aangeven dat je eventueel je Entourage gegevens wilt over zetten i.p.v. iCal. Taken zijn ook geen enkel probleem.

Wanneer ik wat op de telefoon toevoeg/wijzig/wis wordt er gevraagd of ik dit wil doorvoeren naar de Mac. Taken en Agenda’s gemaakt op de telefoon worden toegevoegd in iCal onder een nieuwe agenda genaamd Pocket Mac. Hierna kunnen deze makkelijk naar een andere agenda worden gewijzigd.

Syncen werkt via USB of Bluetooth in beide gevallen goed! Bijkomend voordeel is dat de telefoon als “verwisselbare schijf’ zichtbaar wordt zodat je makkelijk bestanden zoals foto’s/filmpjes/skins/ringtones/wallpapers e.d. over kan zetten.

Ook kun je na installatie van Pocket Mac iSync gebruiken om te syncen (duh!:) ).

Wat ik lees op de site van PocketMac is dat in basis de versies het zelfde zijn alleen toegespitst op de specifieke devices. Kijk even na of jou apparaat door hun wordt ondersteunt.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.