9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    EclipX

iSync met Windows Phone 7?

Hoi, ik ben van plan om volgende week een HTC Trophy 7 te kopen.

Ik weet dat je met die Phone 7 Synctool van microsoft zelf, je iTunes, en foto’s enzo kan syncen….

Maar hoe kan ik nu mijn adresboek en vooral mijn iCal syncen???

Ik heb overal zitten googlen maar nergens iets gevonden…

Grtz

Bijdrager
    Pieterr

Zo te zien werkt ie prima samen met de Zune software!:lol:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

…die dan weer alleen op Windows werkt.
    Ik neem aan dan de Synctool van MS je adresboek en iCal syncen? Als dat niet zo zou zijn dan zou ik dat wel heel slap vinden. Maar goed: realiseer je wel even dat je géén toegang hebt tot de Marketplace en sommige andere services in WP7 en dat het systeem ook Engelstalig is.

Bijdrager
    EclipX

Hmm, van die Zune wist ik niks van af, maar blijkt dus ook niet te werken op Mac…

Je hebt de Phone Connector Tool, maar dat is alleen voor iTunes enzo
    http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=1fe7ea0f-3ad6-4137-8397-d412a3792c33

Ik kan nergens iets vinden hierover….

En als ik iets vind is het enorm omslachtig, dus adresboek exporteren naar vcard, importeren in gmail contacts, en dan via live.com alles importeren via m’n gmail account…

En dan heb ik ’t nog allemaal maar over men adresboek :s

Van iCal zal het wel iets gelijkaardig zijn wss

En ik dacht dat je de Marketplace in Belgie toch kon gebruiken? En dat het engels is vind ik totaal niet erg

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Over de Marketplace en de Zune Store in België zou ik het niet weten. Hier in Nederland is er (nog) geen ondersteuning voor. Volgens de een komt het later dit jaar, en volgens de andere niet. Vraag het voor de zekerheid even in de winkel.

Bijdrager
    EclipX

Eerlijk gezegd kan me dat niet zoveel schelen als die appstore nu online is of niet.. ik zou gewoon graag willen weten hoe ik nu mijn Adresboek en iCal data kan sycnen met iSync en Windows Phone 7 OS

Pffft, als er geen enkele app bestaat hiervoor, jah dan is dat Microsoft z’n eigen dikke schuld dat er weinig verkopen zijn…:(

Bijdrager
    kermit

de LG E900 Optimus 7 Smartphone lijkt me ook wat.

iemand al een oplossing voor het syncen van adresboek en ical ?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Syncen met Google en dan je telefoon daarmee syncen? Ik zit zelf ook aan een WP7 telefoon te denken (HD7)…

Bijdrager
    kermit

en the cloud van Miscrosoft zelf…?

WindowsPhone.Live.com

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.