10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    RonalddeVries

iSync met een Nokia 6600

Wie heeft ervaring met het syncen van een Nokia 6600

De koppeling met Adresboek verloopt probleemloos, maar iSync geeft telkens een foutmelding.

Gebruikte Bluetooth adapter: Conceptronic

OS 10.3.5 NL

Bijdrager
    cubizer

Heb je geen foutmelding op je toestel?? Ik heb een 3650, daarmee is syncen ook geen probleem alleen krijg ik 2 foutmeldingen tijdens het syncen…

Bijdrager
    RonalddeVries

Nee, geen foutmelding op de telefoon, alleen binnen iSync

Zojuist de nieuwste versie gedownload, maar nog steeds hetzelfde

Bijdrager
    kluivers

jep, ook probleempjes.

als je om en om synchro doet (eerst adresboek en dan agenda bijv) dan werkt het bij mij wel. Moet je wel de 6600 aan & uitzetten. Ben bang dat het een software probleempje van de nokia is. Is namlijk de enige waarmee ik last heb, dus………

succes

Bijdrager
    buurman

Op mijn nokia n-gage, ook symbian 60, krijg ik tijdens isyncen iedere keer de melding “Toep. afgesl appArcServerThread” . Hebben jullie dezelfde melding?

Bijdrager
    kluivers

nee,

zoiets van “verbinding verbroken, kan bewerking niet afmaken” oid. Maar in ieder geval doet hij het niet en is herstarten de enige optie. Tevens is de “welkoms” tune van ’t foontje dan niet compleet bij restart. Lijkt potdorie wel een windoos zit ik me net te bedenken.

Bijdrager
    RonalddeVries

Ik krijg geen enkele melding op de Nokia.
    Om en om sync werkt ook niet. Het vreemde is dat het wel heeft gewerkt op een iBook, zelfde systeemversie….

Bijdrager
    Hans de Bijl

Er is een oplossing voor de Nokia 6600. Er zijn inderdaad problemen.

Ik moet even zoeken waar ik hem heb en dan laat ik het jullie weten.

Na deze update (hack) werkt alles prima

Bijdrager
    cubizer
    ”buurman”

Op mijn nokia n-gage, ook symbian 60, krijg ik tijdens isyncen iedere keer de melding “Toep. afgesl appArcServerThread” . Hebben jullie dezelfde melding?

Die melding krijg ik dus 2 keer bij ‘verbinden met <telefoon> en bij ‘synchroniseren agenda’s en taken’. Op de Nokia 3650 dus…
    Ik hoorde iets dat het over zou zijn bij een grotere geheugenkaart. Er zit standaard een 16MB kaart in de 3650, die heb ik laatst vergroot naar een 512MB 8) Maakt voor de synchronisatie dus niks uit.

Alles wordt trouwens wel netjes gesynct, maar ik vind het een irritante melding…

Bijdrager
    Hans de Bijl

In deze twee draadjes staat ook nog wat.

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=14241

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=16049

Er is een gehackte kant-en-klare SymbianConduit.bundle voor de 6600

Die kun je zo downloaden

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.