6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Elmo1608

iSync error

Ik heb vanmiddag allerlei taken en agendapunten in iCal ingevoerd en sindsdien kan ik niet meer synchroniseren met m’n SE k700i. Als ik op de sync-knop klik dan krijg ik na een tijdje de volgende error:
    [code:1:621fd3d2d0]Er heeft zich een fout voorgedaan tijdens het kopiĆ«ren van gewijzigde gegevens naar de telefoon. De synchronisatie is mogelijk geannuleerd op de telefoon. Synchronisatie van apparaat ‘Elmo’s TamTam’ mislukt[/code:1:621fd3d2d0]
    Op de telefoon zie ik, voordat die error verschijnt:
    [code:1:621fd3d2d0]Bezig met synchroniseren… verzonden meldingen: 12[/code:1:621fd3d2d0]
    Dit alles met OS 10.4.6 via bluetooth.

Bijdrager
    Almerrrrr

Je zou eens kunnen proberen je toestel opnieuw in te stellen via het menu van isync dat heeft bij mij wel eens geholpen met wat andere problemen.

Bijdrager
    Deskman

Er zijn problemen bij de iSync servertools van Apple op .mac

(pardon, ik zie dat je iets anders bedoelt, maar toch: de .6 update veranderde ook je Syncbestanden. Er werd geadviseerd eerst te syncen en dan pas te updaten)

Bijdrager
    Masto

Ik had ook een Sync probleem met m’n SE P800, na de update naar 10.4.6., al kreeg ik niet de tekst die jij noemt. Ik kreeg na de melding dat synchroniseren niet mogelijk was, de boodschap de Sync-agent opnieuw op m’n telefoon te installeren. Dat bleek een nieuwe versie te zijn. Daarna ging het weer vlekkeloos. Beter zelfs, want er is een bugje opgelost.

Misschien werkt dat voor jou ook… succes

Bijdrager
    Elmo1608

Opnieuw instellen heb ik al geprobeerd, maar dit maakt geen verschil. Sync agent heb ik helemaal niet op m’n telefoon, waarschijnlijk is dat iets voor het symbianOS. Heeft iemand nog een idee?

Bijdrager
    Elmo1608

Een update:
    Als ik alle taken uit iCal verwijder dan doet hij het wel. Nu nog uitzoeken waarom de telefoon zich verslikt in de taken.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.