6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iSync en synchroniseren met telefoon EN pda

Ik gebruik iSync om mijn adres gegevens te synchroniseren met mijn Nokia 6600. Daarnaast gebruik ik de hotsync conduit om de gegevens van mijn Tungsten T3 te synchroniseren met de palm Desktop software.
    Is het mogelijk om met iSync zowel te synchroniseren met mijn telefoon als mij pda? Ik hoef dan namelijk maar 1 adresboek te beheren.

Bijdrager
    Zaphod_B

Ik ben zeer tevreden over The MIssing Sync. Kost wel geld, maar niet de hoofdprijs. Deze synct je Palm PDA keurig met je Apple Addressbook, iCal, zelfs iTunes en iPhoto!! En dat werkt dus ook prima in combi met iSync, die ik voor m’n SonyEricsson K750i gebruik.

Ik heb een Palm TX. Werkt vlekkeloos. En 100x beter dan die rommelige software van Palm (dat ze het nog steeds durven om zo’n slecht pakket te leveren voor MacOS X is toch redelijk schandalig…).

Inactief
    Anoniem

Ziet er goed uit maar is het net niet. Ik zoek een programma (bv iSync) waarbij ik tegelijkertijd mijn mobieltje en pda kan synchroniseren met mijn adresboek en kalender.

Bijdrager
    lampje

Dat kan gewoon via Bluetooth en iSync. Je moet eerst alle conduits uit de PalmHotSync-map
    (Computer->Library->Application Support->PalmHotSync) weghalen behalve ’t backup-conduit en het iSync-conduit. (zet ze in een ander, nieuw mapje)

Dan in HotSyncManager het iSync conduit aanzetten

Dan moet je je Nokia en je Palm toevoegen als BT devices in de Voorkeuren, en dan in iSync.

Vervolgens kan je gewoon de hele boel draadloos met elkaar syncen. 1 Adresboek, 1 Kalender.
    ‘Tis ff zoeken maar ’t werkt.

Bij mijn SonyEricsson K700i en Palm TungstenT (en PowerMac G5) werkt ’t iig perfect. Het synced keurig in een driehoek met elkaar, de apparaten wachten ook keurig op elkaar. Het is wel zo dat je de sync start vanaf de Palm, die dan iSync opent op m’n PM G5.

Op je Palm moet je wel in het sync progje instellen dat je via BT wil syncen (staat standaard op USB/serieel geloof ik)

[update] Je moet wel eerst het iSync conduit for Palm devices downloaden bij Apple als je Jaguar gebruikt (http://www.apple.com/support/downloads/isyncpalmconduit.html), bij Tiger zit ie er standaard in. [/update]

Inactief
    Anoniem

Bedankt, je hebt me over de streep getrokken. Zojuist The Missing Sync gekocht en (natuurlijk) geinstalleerd. Ik kan nu zonder problemen mijn data synchroniseren tussen mijn pda en mobieltje.

Bijdrager
    lampje

Ah, goed!

Welkom op dit forum…:D

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.