3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bobbagatez

Isubtitle opent niet

Hallo,

Ik heb zojuist in de officiële App Store van Apple het programma Isubtitle aangeschaft (kosten €20).
    Nu ik het geïnstalleerd heb en wil gaan gebruiken, merk ik dat het niet werkt.
    De eerste keer dat ik het opende kwam er nog wel een scherm, maar toen ik daar op de enige optie drukte kwam er vervolgens niets.

Als ik het programma nu opstart jumpt ie 2keer omhoog in de dock en blijft daar vervolgens ook staan. Maar er gebeurt verder niets.
    Als ik “toon alle vensters” doe, is het scherm ook leeg.

Ik heb op het forum van de ontwikkelaar van het programma gekeken en ik kom wel vergelijkbare problemen tegen.
    Maar dat zou een conflict met bepaalde Quicktime gerelateerde programmas zijn, maar voor zover ik weet heb ik die er niet opstaan.
    Ook word aangeraden om het programma sandboxcleaner te laten draaien. Ook dat gedaan, maar deze vind geen zaken die niet in orde zouden zijn.

Ik heb de nieuwste MacBook Pro en yosimite 10.10.2 erop staan, dus daar zal het ook niet aan liggen denk ik.

Wie kan mij helpen?
    Bij voorbaat dank!

Bijdrager
    bobbagatez

PS ik zie nu dat als ik het programma aanklik in de doc. Ik bovenin het scherm wel de opties van het programma kan benaderen, zoals voorkeuren e.d. alleen het programma zelf zie ik niet. Waarschijnlijk wordt het ergens door geblokt ofzo denk ik …

Inactief
    Anoniem

Ik zou als de wiedeweerga mijn geld terugvragen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.