7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    ruudvan

iSub doet het uitstekend

iSub besteld in de vs , prijs 39 $ (refurbished model) is omgerekend 30 euro beetje transport kosten 30$, kosten adapter 14,95 euro totaal pakweg 65 euro, hij werkt goed het geluid is een heel stuk beter nu, en hij is wel héél mooi. In nedeland 95 euro excl verzendkosten, dus toch gauw verdiend ! en trouwens hij is niet meer los te koop in nedeland volgens de apple shop in Rotterdam.:P

Bijdrager
    appeltje-e

Kun je aangeven waar je de iSub besteld heb? Ik ben er ook naar op zoek, en krijg ook overal te horen dat hij niet meer wordt geleverd…

Bijdrager
    ruudvan

http://www.zones.com/cgi-bin/zones/site/product/index.html?id=000638135&zone=mac&referer=cart dit is de page en dit is de shop www,zones.com ,isub factory refurbished models , 39 $
    ruudvan:P

Bijdrager
    Mr Mojo
    ”macdijk”

Kun je aangeven waar je de iSub besteld heb? Ik ben er ook naar op zoek, en krijg ook overal te horen dat hij niet meer wordt geleverd…

Een maandje terug stonden er bij Mac Support in Uitgeest nog een redelijk aantal. Maar wel voor 99 euri.

Mr Mojo
    —————-
    I’m not a Microsofty !!!

Bijdrager
    LeBigMac
    ”Mr

Een maandje terug stonden er bij Mac Support in Uitgeest nog een redelijk aantal. Maar wel voor 99 euri.

Mr Mojo
    —————-
    I’m not a Microsofty !!!

…ter info de laatste is daar vandaag verkocht:P Dank voor de tip Mr Mojo, het heeft wat moeite gekost om er een te krijgen nieuw uit doos, maar hij iSubt er lekker op los 8)

Bijdrager
    els

Jammer… ik was daar verdorie een paar weken geleden nog. Had er eentje mee kunnen nemen. :oops:

Bijdrager
    LeBigMac
    ”els”

Jammer… ik was daar verdorie een paar weken geleden nog. Had er eentje mee kunnen nemen. :oops:

Misschien een optie:
    Volgens mij kan je wel een demosetje soundsticks krijgen tegen een leuke prijs. Nu de nieuwe SoundsticksII er zijn zal er wat van de prijs van de ‘oude’ USB versie af moeten.

Verder hebben ze die refurbished iSubs op de bovengenoemde site missschien nog wel? Bij mij zat er overigens een 100-240 volt adapter en zelfs een US stekker bij, dus wie weet heb je geluk en hoef je dan geen losse adapter te kopen zoals in het geval van Ruudvan.

Wie nog een zaak met iSubs op voorraad weet, post gerust een berichtje voor de medeforummers…..

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.