13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ramrod

ISO video bestand niet naar externe HDD te verplaatsen

Ik heb heb een ISO video bestand binnen gehaald (concert) ik wil deze naar mn externe HDD verplaatsen maar dit lukt niet ik krijg dan de melding

” De bewerking kan niet worden voltooid om dat er zich een onverwachte fout heeft voor gedaan foutcode 0″

Iemand een idee wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen ?

Bijdrager
    Pieterr

De ISO is groter dan 4GB? En je externe schijf is FAT32?

Bijdrager
    Hansi2124

Even Googlen en dan zie je bijv. dit topic….

Bijdrager
    ramrod

inderdaad groter dan 4Gb en FAT32.

Bedankt voor de link maar ik begrijp er niks van ,ja dat ik de schijf moet formateren naar NTFS.

maar wat gebeurter dan met de info die al op de schjf staat , alles wat op de schijf staat moet op een Samsung laptop moet het dan weer terug naar FAT32b ?

Bijdrager
    Pieterr

Op een FAT32 schijf kun je geen bestanden plaatsen die groter zijn dan 4GB.

Je zult dus óf het bestand moeten ophakken (niet zo zinvol voor een ISO) óf je schijf op een andere manier moeten formatteren (bv Mac OS Uitgebreid, aka HFS+). Daarmee verlies je inderdaad alle gegevens die er nu op staan. Dus eerst even de boel ergens anders heenkopieëren voordat je aan het formatteren slaat.

Bijdrager
    ramrod

Wat een gedoe zeg , fijn zo,n mac , ik maak het bestand wel kleiner dan 4gb en zet het dan wel op die schijf .

Thx weer .

Bijdrager
    Pieterr

Heeft niks met Mac te maken. Op een Windows computer was het je ook niet gelukt. Die 4GB limiet is een beperking van FAT32.

Bijdrager
    JBStudio

Of je kopieert de inhoud van de iso naar de schijf…. Wellicht zijn dit een video_ts en audio_ts map. Probleem sneller opgelost, lijkt me.

Bijdrager
    ramrod

> Die 4GB limiet is een beperking van FAT32.

Ok duidelijk .

De ISO inhoud naar een schijf kopieren gaat niet ,

Bijdrager
    Pieterr

Heb je de ISO gemount? Dat kun je doen door erop te klikken.

Bijdrager
    ramrod

Ja heb ik , maar ik verklein het wel met Handbreak , het is voor op mn vakantie mme te nemen op een 11″ laptop .

Kan je trouwens in HB zien hoe groet het bestand wordt ??

Bijdrager
    ieperlingetje

Anders de schijf naar NTFS formatteren, en dan via NTFS-3G de schijf met je mac benaderen? Ik los het altijd zo op, werkt probleemloos.

Bijdrager
    Pieterr

TS gaat het nu op een directe manier proberen:

Bestanden van Imac naar Laptop .

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.