One More Thing » Community » Forum » Pro » Audio & Video » Iso film omzetten met behoud van start menu

Iso film omzetten met behoud van start menu

Profielfoto van rjjd

rjjd op 12 augustus 2017 #

Hallo ik heb een vraag over een ISO bestand die ik heb die voorheen in een ander programma is gemaakt en die ik nu wil omzetten naar een MOV of MP4 bestand zodat ik deze film overal kan afspelen, Nu heb ik een programma hiervoor iskysoft media converter de luxe die dit prima doet,  echter als ik het ISO bestand met VLC player afspeel begint er een intro te spelen en dit stopt bij een menu waar 3 hoofdstukken instaan waarvan ik er een kan kiezen en begint af te spelen
Als ik het programma omzet werkt alles behalve het menu is weg en film begint gelijk te spelen
Hoe kan ik dit oplossen en waarmee?

Bedankt voor alle nuttige reacties.

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door Profielfoto van Night Night. Reden: Titel aangepast
Profielfoto van Night

Night [moderator] op 12 augustus 2017 #

MOV en MP4 ondersteunen geen DVD/Blu Ray menu’s. Dus kan VLC ze ook niet afspelen. De ISO bevat waarschijnlijk een VIDEO_TS folder. De DVD ondersteuning van VLC wil nog wel eens gebrekkig zijn. Probeer deze VIDEO-TS eens met de standaard Apple DVD Player (programma-map) af te spelen.
Wat ook wel eens wil helpen is om éérst de ISO in de Finder te openen en de inhoud (waarschijnlijk VIDEO_TS folder) op het VLC programma-icoontje te slepen.

Over dit topic

Gestart op 12 augustus 2017 door rjjd

Laatste reactie door Night

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?