6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    ButterflyHero__

ISN Service

Heej,
    Mijn iPod touch scherm is gebarsten en ik vroeg mij af of http://www.ipod-service.nl/ een betrouwbare site is? Het is de goedkoopste die ik kon vinden en ik heb toch al van enkele mensen gehoord dat ze snel en goed zijn.:)

Bijdrager
    TheBigZ

Nou dan ga je daar toch heen?

(Dit topic komt overigens een beetje spammerig op mij over…)

Bijdrager
    Godfather

Hoezo spammerig? Ik moest ook op zoek naar een betrouwbare en goedkope partij en daar had een forum als dit mooi aan kunnen bijdragen. Uiteindelijk koos ik een tijd geleden ook voor ISN puur op de prijs en gok.

@ TS; Daar kun je alleen volgens mij niet fysiek heen, het is echt een online ding. Maar ik heb wel ervaring met ze en dat was alleen maar meer dan prima want ze maken hun belofte in ieder geval waar; het scherm van mijn iPhone was gebarsten en ze claimen dat de reparatietijd 1 dag zou zijn. Al had ik het geld die dag nog over gemaakt konden ze de iPhone diezelfde dag terug sturen naar mij maar aangezien ik een dag later was, waren zij dat ook, niet meer dan logisch dus. Al met al ben ik de iPhone 2 dagen kwijt geweest.

Helaas betaalde ik er wel toen € 115,- voor en ik zie dat ze nu goedkoper zijn (€ 89,- voor dezelfde reparatie) maar dat zal wel te wijten zijn aan de markt, vraag en aanbod enzo.

Bijdrager
    ButterflyHero__

Er heengaan is vrij moeilijk, want ik woon in België.

Bijdrager
    ButterflyHero__

En ik wil idd niet spammen, ik zoek gewoon een betrouwbare reparatiedienst voor een goede prijs.

Bijdrager
    ButterflyHero__

Maandag dan uiteindelijk opgestuurd, nu hopen dat ik morgen of vandaag toch nog iets hoor ervan …

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.