9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    EBHasselt

isight testen

Heb net een isight maar ik wil m even testen:
    erikbijsix (aim)
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    Jean-Jacques

ehm:?
    Even Appleu3test01 of Appleu3test02 als aim contact toevoegen.

Bijdrager
    kaiser pro

is dit een andere taal hu3ne3b8sfdj43 ?????? :sealed:

Bijdrager
    Jean-Jacques
    ”kaiser

is dit een andere taal hu3ne3b8sfdj43 ?????? :sealed:

Wat heeft dat nou met taal te maken als je het even goed doorleest, dan zie je staan dat het gewoon een account naam is en die kunnen soms raar zijn, ja.

en:? deed ik omdat het al heel vaak is gezegd

Bijdrager
    EBHasselt

Hij moet t doen nu! Probeer t nog even

Bijdrager
    Sebdude

Lol, Ik heb ook net een iSight gekocht voor mijn ibook. de testlink doet het ook
    mijn aim is

nr1sebdude (aim)

Ik zo het trouwens wel leuk vinden als een paar mensen van het forum mij toevoegen.. Kan ik kijken of ie goed doet…

Bijdrager
    EBHasselt

Hij doet t nog steeds niet. Ik heb een draytec 2500, annex a, ik heb een i sight camera,gebruik i chat en heb als provider planet. Wie heeft dezelfde configuratie en kan mij helpen?

Bijdrager
    Sebdude

Het is mij nog niet gelukt om succesful behalve dan met de twee applestreams in video gesprek te voeren.. Kan iemand mij vanavond daar even mee helpen.. Mijn portforward klopt gewoon, dus het zou moeten werken..

anyone??? please???:roll:

Bijdrager
    Sebdude

even een update:

Ik heb net via de apple discussions forums even een video chat gehad met Ralph Johns, en dat werkte dus. Dus mijn iSight doet het prima. Ik zou het alleen nog wel leuk vinden omnog een paar andere forumleden eens te video chatten, of conference. dus voeg me toe aan je iChat lijst…

nr1sebdude (aim)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.