15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Sad

iSight op Apple Studio display?

Ik heb 15 inch studio displays (TFT flat panel).

Nergens kan ik vinden of de iSight daar bovenop gezet kan worden. En dan bedoel ik met een clipje, niet met plaktape of lijm.

Bij http://www.voorjegemac.nl vind ik een aantal dingen maar nergens wordt expliciet genoemd dat mijn scherm ondersteund wordt. Het lijkt me logisch, want het is een Apple scherm, maar ja you never know.

Wie heeft er een iSight op zijn Studio Display (flat panel) en kan dit met de standaard kit die bij de iSight zit?

Bijdrager
    ivanzaancity

Mr Mac Veteraan….dat klipje is voor iBooks en PowerBooks niet voor Apple Displays.

Bijdrager
    Sad

Okee hardcore gebruiker, maar dat is geen antwoord op de vraag. :mrgreen:

Wat heb ik nodig dan :cry:

Moderator
    unSOUND
    ”www.voorjegemac.nl”

De standaarden die met de iSight worden meegeleverd, zijn samengebracht in deze accesoire kit voor je iSight, bestaande uit een standaard voor een
    - Cinema Display,
    – iMac LCD
    – eMac
    – PowerBook en iBook
    – bureaustandaard

Lijkt me duidelijk, deze quote ging overigens over de accesoire-kit.

link

:)

Bijdrager
    Sad

maar een cinema display is iets anders dan een studio display.

Of zijn de bovenranden hetzelfde?

Moderator
    unSOUND

Ai, dat weet ik dan weer niet…. :|

( en ik zie net op de foto dat het model voor de cinema displays met tape werkt… )

Moderator
    Adriaan Mol

Ja, hij is gewoon op je TFT te zetten. Het werkt namelijk een plak systeem. Je plakt een houder gewoon vast aan de achterkant van je scherm (had ik ook bij mijn Cinema Display gedaan). Werkt goed.

Ik heb inmiddels van die aardige MacMice jongens een sightFlex gehad.

Bijdrager
    Sad

Bah ik wil niet plakken. Zo’n ding kost €169 en je moet met plakkers aan de slag? Is dit Apple of Dell?

Anyway, zou die kit voor Cinema Displays van http://www.voorjegemac.nl dan voldoen, of is dat ook weer een plak-kit?

Bijdrager
    Jean Leleu

Heeft dit met de leeftijd te maken dat deze veteraan aan het zeuren is???

Bijdrager
    Sad

Nee maar ik vind een plaksysteem gewoon echt sloeberig.

En ik ben pas 32 :mrgreen:

Bijdrager
    iApple

Dan zou ik kiezen voor een iFlex. Werkt perfekt en staat nog leuk ook!

Bijdrager
    macpro

Ga maar zoeken op internet!

Ik heb een keer een pagina gezien van iemand die met enkele eenvoudige hulpmiddelen een steun had gemaakt voor z’n iSight aan z’n Cinema Display.
    Alleen weet ik niet meer waar het precies was en Google is niet echt behulpzaam.

Het was een grote plastic schijf, een haaks stuk plastic, bijvoorbeeld om een WC bril te laten scharnieren en wat ander klein grut.

Bijdrager
    Sad

Dank voor de tip, ik heb hem!

http://www.bigwoofilms.com/isight/

Maar ik moet toch echt zeggen dat ik dan van ellende maar voor de iFlex ga. Ook moet ik zeggen dat ik voor de tweede keer diep teleurgesteld ben in Apple.

Koop je een Dual G5 met Studio Displays, kunnen je dure Pro Speakers er niet aan. Koop je een iSight -een gruwelijk dure camera- past ie niet eens op het standaard Apple scherm.

WTF is dit? Nieuwe nationale naaierij actie? Ik ben echt boos. :evil: :x

Bijdrager
    macpro

Dat is ‘m inderdaad.
    Veel knutselplezier!

Bijdrager
    Sad

Nou mooi nakkes met dat geknutsel! Ik ga gewoon net zolang zeiken in DeNieuweMacWinkel totdat ik er gratis een iFlex bij krijg.

Tis toch ongehoord dat zo’n ding niet op een Apple scherm kan!?

(ja ik ga hier nog vele malen over zeiken ja)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.