5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    koolmees

iSight of andere webcam met Parallels

Hallo allemaal,

Mijn nieuwe iMac Intel Core werkt prima en ik ben zeer tevreden over MacOSX. Voor sommige programma’s gebruik Parallels waarmee ik Windows XP kan draaien. O.a. voor MSN, en daar kan ik geen webcam-signaal mee verzenden. Ik heb een iSight en een oudere Windows-USB-Webcam maar met geen van beiden kan ik cammen.. Die USB-webcam moest ik installeren, maar hij kan maar niet de webcam detecteren, terwijl hij aangesloten is. Kan iemand mij vertellen of er misschien een update voor Parallels is waarmee ik dit probleem kan verhelpen, of misschien iets anders heeft..? Ik zou er zeer blij mee zijn!

Kees

Bijdrager
    computer space

Probeer eens aMSN of Yahoo messenger. Die werken ook met beeld icm met Windows MSN. Dan heb je bovendien de boel gewoon onder OSX draaien met volledige support voor de iSight.

Bijdrager
    ilias

Heeft aMSN ook geluidondersteuning?
    En hoe kan ik met mijn hotmail-account op yahoo messenger dan?

Bijdrager
    computer space

Microsoft heeft een deal gesloten met Yahoo zodat beide compatible zijn. Hoe het precies werkt weet ik niet, maar het moet nu kunnen.
    Beeld MET geluid kan op de mac alleen met Skype en iChat/AOL

Bijdrager
    ilias

Weer er iemand dan hoe je yahoo messenger aan de praat kunt krijgen met een hotmail-account?
    Bij mij zegt ie steeds “Sorry, you have entered en incorrect username or password”. :oops:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.