6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Job123

iSight nieuwe macbook pro

Hoi,

Ik heb vorige week mijn nieuwe macbook pro besteld 2,4 Ghz en hij is ver boven verwachting. Supper apparaat, ik ben zeer content. Alleen vanaf het begin deed de iSight het niet, werd neit herkend.
    Dus ik naar de site en ik moest blijkbaar de SMC resetten, gedaan. En het werkte weer.. nu 2 dagen later doet hij het weer niet en opnieuw gedaan en nu dfoet hij het weer niet. Wat kan hier het probleem van zijn en wat moet ik er aan doen ?

bvd, Job

Bijdrager
    Jesse

combo update van 10.4.10.. te vinden op de apple webiste.. hopelijk verhelpt dit jouw probleem! succes! :)

Bijdrager
    Barabas2005

Hehehe, nu ik door dit berichtje mijn iSight eens bekeek zag ik dat het groene lampje is weggewerkt op de nieuwe MacBook Pro. Grappig hoor.

[size=9:b4104d8513]Sorry voor deze off-topic nonsense.[/size:b4104d8513] :innocent:

Bijdrager
    corneeltje

Ik heb ook problemen gehad met iSight in MacBook wellicht doordat de vorige eigenaar er Windows met BootCamp (oudere versie) had opgezet. Is toen hersteld onder garantie. Geen Windows meer voor mij! Via zoektermen iSight en PhotoBooth moet je daar nog veel over terug vinden op dit forum.

Bijdrager
    ritchiemahes

Als u nog garantie daarop heeft zou ik Apple even opbellen. vragen wat het probleem is. kijk voor het nummer voor de hulplijn op http://www.apple.nl. :apple:

Bijdrager
    Job123

iSight vervangen, probleem opgelost
    bedankt

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.