17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    DMT

iSight niet online te krijgen??

Mensen,

ik wil voor mijn vriendin een Isight bestellen via apple.nl , maar ze zijn niet meer verkrijgbaar… :S (op apple.com wel) beetje vreemd, of niet??

Jullie een idee?

Bijdrager
    Selected

Mediamarkt Amsterdam of Passage Apple Centre in Den Haag..
    cheers

Bijdrager
    Marresc
    ”DMT”

Mensen,

ik wil voor mijn vriendin een Isight bestellen via apple.nl , maar ze zijn niet meer verkrijgbaar… :S (op apple.com wel) beetje vreemd, of niet??

Jullie een idee?

De iSight voldoet niet meer aan de Europese milieuwetgeving en is daardoor hier niet meer te koop. (online toch niet meer, maar winkels moeten hun stock kwijt)

Bijdrager
    ozzie X

In Europa mag de iSight niet meer verkocht worden vanwege bepaalde giftige stoffen (magnesium geloof ik) dus proberen tweedehands te krijgen, of misschien nog bij een winkel. Mogelijk komt er binnenkort een update zonder die stoffen en is hij weer gewoon leverbaar via Apple.

Inactief
    Anoniem
    ”DMT”

beetje vreemd, of niet??

Ze bevatten stoffen die in Europa sinds kort verboden zijn… daarom niet meer verkrijgbaar.

Bijdrager
    klaus

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=85688&highlight=isight

;)

hint : in amerika pas in oktober weer leverbaar, dat ruikt (serieus) naar updates.

Bijdrager
    artimachead
    ”ozzie

…. vanwege bepaalde giftige stoffen (magnesium geloof ik) dus proberen ……..

Om precies te zijn; Cadmium

Bijdrager
    macses

dus niet in je mond steken als je er toch een zou kopen

Moderator
    unSOUND

En ook niet voor amateur-gynaecoloog spelen…

Bijdrager
    Xigh

Ze liggen in veel Macstores nog wel, zo hard gaan ze niet. Ik vind ze zelf ook wat te duur om het leuk te vinden. Ik heb geen highres cam nodig om te strippen op msn, nu kan ik nog zeggen dat het door de camera komt als ze hem niet kunnen zien.

Bijdrager
    DMT

Hmm k,

had em inderdaad ook al gezien bij Apple Centre in Utrecht, maar ja wilde via online store (studenten) korting krijgen…. want hij is inderdaad erg duur…

Andere optie, naast wachten of te veel geld uitgeven….

Bijdrager
    Xigh

In de AppleCentre’s krijg je ook studenten korting.

Bijdrager
    DMT

4 procent… ipv 8…
    ik kijk wel ff, iig bedankt allemaal:D

Bijdrager
    Xigh

sommigen krijg je wel de volle 8. Tenminste een vriend van mij heeft in Leeuwarden dezelfde prijs gekregen als de Apple store, maar dat was op een MacMini.

Bijdrager
    rnbprod

http://www.forbes.com/technology/2006/08/11/rohs-crackdown-hazmat-cx_rm_0814lead.html

Hmm, lekker dan… Is het wel veilig om de iSight vast te houden? Of heb ik kans in aanraking te komen met kankerverwekkende stoffen?

Bijdrager
    lowfi

Tegenwoordig krijg je van alles kanker lijkt wel… ik maak me iig niet druk.

Ebay is een goeie plek om een isight te scoren:)

Bijdrager
    KarelWillem
    ”rnbprod”

http://www.forbes.com/technology/2006/08/11/rohs-crackdown-hazmat-cx_rm_0814lead.html

Hmm, lekker dan… Is het wel veilig om de iSight vast te houden? Of heb ik kans in aanraking te komen met kankerverwekkende stoffen?

Ik denk dat er pas gevaar dreigt als je het ding oraal of anaal probeert in te brengen.
    Verder zou ik me maar niet druk maken.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.